Вісники та науково-технічні збірники, журнали

Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/12

Browse

Search Results

Now showing 1 - 10 of 18
  • Thumbnail Image
    Item
    Нові збірні залізобетонні конструкцій каркасів багатоповерхових будинків і технології їх виготовлення та монтажу
    (Видавництво Львівської політехніки, 2019-02-26) Гнідець, Б. Г.; Гнідець, З. Б.; Hnidets, B. G.; Hnidets, Z. B.; Національний університет “Львівська політехніка”; Lviv Polytechnic National University
    У багатоповерхових будинках різного призначення протягом багатьох десятиліть застосовували переважно збірні типові каркаси із регулярною сіткою колон і постійною висотою поверхів. Такі типові збірні і нетипові каркаси мають такі недоліки, як різнотипність збірних елементів, висока трудомісткість виготовлення, складність монтажу і вартість будівництва. Для уникнення цих недоліків запропоновано і розроблено нову систему каркасів із нерегулярною сіткою колон і змінною висотою поверхів. У цій системі каркасів прийнято нову, відмінну від типових та інших відомих, схему поділу рам каркасів на збірні елементи, а саме – поділ на великорозмірні однотипні елементи ригелів і колон. Такі однотипні великорозмірні елементи каркаса з’єднуються між собою і стикуються в багатопрогонові не у вузлах, а в зонах нульових моментів у прогонах ригелів. Однотипність збірних елементів ригелів і колон нових каркасів створює умови для виготовлення їх на розробленій авторами одній мобільній технологічній лінії на місці будівництва.
  • Thumbnail Image
    Item
    Збірні каркаси багатоповерхових будинків з нерегулярною сіткою і змінною висотою поверхів
    (Видавництво Львівської політехніки, 2018-02-26) Гнідець, Б. Г.; Hnidets, B.; Національний університет “Львівська політехніка”, кафедра автомобільних доріг та мостів; Lviv Polytechnic National University, Department of Roads and Bridges
    У будівництві багатоповерхових будинків різного призначення, впродовж багатьох попередніх десятиліть застосовувались переважно збірні типові каркаси з регулярною сіткою колон і постійною висотою поверхів. Такі типові збірні і нетипові каркаси, мають низку недоліків, зокрема різнотипність збірних елементів, складність у монтажі, висока трудомісткість і вартість будівництва. Щоб уникнути цих недоліків, запроектовано і розроблено нову систему каркасів з нерегулярною сіткою колон і змінною висотою поверхів. У цій системі каркасів прийнята нова, відмінна від типових та інших відомих, схема поділу рам каркасів на збірні елементи, а саме поділ на великорозмірні однотипні елементи ригелів і колон. Такі однотипні великорозмірні елементи каркасу з’єднуються між собою у вузлах і стикуються в багатопрогонові не у вузлах, а в зонах нульових моментів у прогонах ригелів або колон. Однотипність збірних елементів ригелів і колон нових каркасів створює умови для виготовлення всіх типорозмірів на одній технологічній лінії на заводах або на місці будівництва
  • Thumbnail Image
    Item
    Збірно-монолітні залізобетонні двобалкові нерозрізні прогонові будови мостів для складних умов будівництва і їх розрахунок
    (Видавництво Львівської політехніки, 2018-02-26) Гнідець, Б. Г.; Запоточний, Р. М.; Hnidets, B.; Zapotochnyi, R.; Національний університет “Львівська політехніка”, кафедра автомобільних доріг та мостів; Lviv Polytechnic National University, Department of Roads and Bridges
    Значне збільшення інтенсивності руху автомобільного і міського транспорту вимагає нових підходів до його впорядкування, особливо в місцях з існуючою щільною забудовою. Вирішенням цієї проблеми може бути вдосконалення транспортної мережі шляхом побудови нових шляхопроводів, естакад і транспортних розв’язок. У статті наведено результати дослідження запропонованих авторами конструктивних вирішень двобалкових нерозрізних збірно-монолітних залізобетонних конструкцій прогонових будов мостів для складних умов будівництва. Наведено результати експериментальних досліджень конструкції прогонової будови мосту, яка була виконана із прямолінійної і криволінійної частини, випробувана за різних статичних схем і схем навантаження. Проведено порівняння даних із результатами розрахунків за вимогами норм. Також наведено пропозиції до інженерної методики розрахунку двобалкових залізобетонних конструкцій прогонових будов мостів на криволінійних ділянках. Порівняно дані експерименту із результатами розрахунку за запропонованою методикою.
  • Thumbnail Image
    Item
    Конструктивно-технологічні системи для житлового будівництва
    (Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2002) Гнідець, Б. Г.
    Наведені результати опрацювання і досліджень нових систем для будівництва житлових будинків із застосуванням нових збірних конструкцій рам перекрить і дахів, їх виготовлення та монтажу.
  • Thumbnail Image
    Item
    Один з перших залізобетонних мостів Європи, збудований у Львові
    (Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2006) Кваша, В. Г.; Гнідець, Б. Г.; Панченко, О. В.
    Описано конструктивне рішення першого у Львові, збудованого в 1894 р. залізобетонного аркового містка, результати його обстеження, характер виявлених дефектів та загальний технічний стан, а також технологічну схему ремонтно-відновлюваних робіт і застосовані при цьому матеріали і технології. The structural decision of the first is described in Lviv, built in 1894 the reinforced concrete arched bridge, results of his inspection, character of found out defects and common technical state, and also technological chart of the repair-restored works and materials and technologies are applied here.
  • Thumbnail Image
    Item
    Застосування електротермічного напруження арматури для реконструкції залізобетонних мостів
    (Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2006) Гнідець, Б. Г.; Щеглюк, М. Р.
    Наведено проектні пропозиції реконструкції залізобетонного моста зміною статичної схеми. Виконання запропонованої схеми реконструкції здійснюється з використанням попереднього напруження деяких елементів конструкції. Запропоновано використати удосконалену технологію електротермічного напруження стрижневої арматури в умовах будівництва. In this article the resulted design offers of reconstruction of the ferro-concrete bridge, by change of the static circuit. Performance of the offered circuit of reconstruction is carried out by use of the previous pressure of some elements of a design. For this purpose it is offered to use the advanced technology of an electrothermal pressure of rod armature in conditions of construction.
  • Thumbnail Image
    Item
    Випробування дослідних збірно-монолітних прогонових будов мостів з попередньо напруженими стиками
    (Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2006) Гнідець, Б. Г.; Сало, В. Ю.
    Наведено результати експериментальних досліджень, отриманих під час випробовування дослідних збірно-монолітних багатопрогонових нерозрізних мостів з попередньо напруженими стиками. The active provides, the results of experimental research, abtaind in investigation of the testing multi-span longitudinal reinforced concrete bridges with prestressed joints.
  • Thumbnail Image
    Item
    До історії створення кафедри мостів у Львівській політехніці
    (Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2006) Гнідець, Б. Г.; Кваша, В. Г.; Гломб, Ю.; Зибура, А.
    Наведено інформацію про створення у 1885 р. у Львівській політехніці кафедри мостів. Після війни у 1945 р. кафедра мостів була поділена на дві: кафедру у Львівській політехніці і кафедру мостів в університеті в Глівіцах у Польщі. Також подано дані про відомих вчених, завідувачів цих кафедр в різні часи, їх внесок, а також їх послідовників у розвиток науки будівництва мостів. The article provides the information about create set up in 1885 year in university “Lviv Polytechnic” the chair of bridges. After the war in 1945 year this chair of bridges was fall into chair in University “Lviv Polytechnic” and chair of bridges in university of Poland in Glivice. There are presented the information about the know scientific, the heads of this chair in several times, its carry and carry its follower in development of science and building of bridges.
  • Thumbnail Image
    Item
    Збірно-монолітні залізобетонні попередньо напружені прогонові будови мостів для будівництва методом поздовжнього насування
    (Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2006) Гнідець, Б. Г.; Гнідець, О. З.
    Наведено результати дослідження і опрацювання збірно-монолітних попередньо напружених залізобетонних мостів для будівництва методом поздовжнього насування. The article provides the results of the research and working aut composite muilti-span prestressed reinforced concrete bridges for its building with application longwise approach.
  • Thumbnail Image
    Item
    Експериментальні дослідження елементів прогонової будови збірно-монолітної естакади
    (Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2007) Гнідець, Б. Г.; Ониськів, Б. М.; Васьків, В. М.; Кавацюк, І. Д.; Щеглюк, М. Р.
    Розглядається конструктивне вирішення автомобільної естакади в складних умовах транспортного вузла. Описано експериментальні дослідження конструкцій елементів її прогонової будови. Конструкція естакади являє собою багато-прогонову нерозрізну систему з кроком опор 28,8 м із збірно-монолітного залізобетону, з застосуванням типових попередньо напружених двотаврових балок прогоном 18,0 м, монолітних надопорних попередньо напружених балок прогоном 10,8 м зі захованим ригелем в одному рівні з балками. In this article the structural decision of overhead road is examined in the difficult conditions of a transport knot. Experimental researches of constructions model of span elements are described also. The construction of overhead road is reinforced concrete much span continuous system with the step of buttress 28,8 m, with using of typical pre-stressed 18,0 m I-beams, monolithic over-buttress pre-stressed 10.8 m beams with hide flange in one level of beams.