Вісники та науково-технічні збірники, журнали

Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/12

Browse

Search Results

Now showing 1 - 8 of 8
  • Thumbnail Image
    Item
    Вплив вторинного підресорювання на вібронавантаженість об’єкта транспортування спеціалізованим автомобілем
    (Видавництво Львівської політехніки, 2017-03-28) Кіндрацький, Б. І.; Осмак, О. А.; Kindratskiy, B.; Osmak, O.; Національний університет “Львівська політехніка”
    Розроблено математичну модель та програмне забезпечення у середовищі Simulink для моделювання спеціалізованого автомобіля зі вторинним підресорюванням об’єкта транспортування під час руху по поверхні з різним профілем. Отримано значення амплітуд вертикальних коливань та прискорень об’єкта транспортування.
  • Thumbnail Image
    Item
    Методологія і алгоритм багатокритеріального оптимізаційного синтезу пневмоприводів з інерційним навантаженням
    (Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2002) Кіндрацький, Б. І.
    Запропоновано методологію й алгоритм багатокритеріального оптимізаційного структурно-параметричного синтезу пневматичних приводів з інерційним навантаженням. В їх основу покладено багаторівневу комбіновану оптимізацію за різними динамічними й математичними моделями з вибором оптимального варіанта на кінцевій стадії проектування за інтегральним показником якості - критерієм сумарної корисності конструкції. The methodology and algorithm of multicriteria optimization structural - parametric synthesis of pneumatic drives with a slugged loading is offered. In their basis is put multilevel combined optimization on different dynamic and mathematical models with trade - off on a final design stage behind an integrated figure of merit – by measure of aggregate usefulness of a construction.
  • Thumbnail Image
    Item
    Порівняльний аналіз будови та експлуатаційних властивостей електронно керованої муфти “Халдекс” п’ятого покоління
    (Видавництво Львівської політехніки, 2014) Кіндрацький, Б. І.; Пелещишин, О. Ю.
    Проведено порівняльний аналіз сучасних конструкцій розподілу потужності у повнопривідних автомобілях. На прикладі порівняння електронно керованих муфт “Халдекс” п’ятого і четвертого поколінь показано, що муфта п’ятого покоління є найперспективнішою для застосування в автомобілях. Обґрунтовано потребу в створенні методу багатокритеріального синтезу такої системи з метою забезпечення оптимальних її властивостей. A comparative analysis of current structures of power distribution in all-wheel drive cars has been carried out. For example, the comparison of electronically-driven Haldex clutches of the fourth and fifth generations shows that coupling of the fifth generation is the most promising for use in automobiles. The need for a method of multi-synthesis of such a system to ensure its optimum properties has been proven.
  • Thumbnail Image
    Item
    Оцінка впливу перехідних процесів на динамічну точність позиціювання пневмоприводу
    (Видавництво Державного університету "Львівська політехніка", 2000) Кіндрацький, Б. І.
    Запропоновано математичну модель пневмоприводу промислового робота з урахуванням підготовчого й завершального періодів його роботи та періоду вгамування робочого органа до величини статичної точності позиціювання у заданій точці. Алгоритм розв’язування задачі запропоновано методом “зшивання” розв’язків на межі суміжних етапів руху.
  • Thumbnail Image
    Item
    Структурно-параметричний синтез кулачкової запобіжної муфти
    (Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2004) Кіндрацький, Б. І.
    Досліджено вплив конструктивних параметрів на показники якості роботи кулачкових запобіжних муфт. Розроблено просторову оптимізаційну математичну модель і здійснено багатокритеріальний структурнопараметричний синтез кулачкової запобіжної муфти за заданими характеристиками. Influence of design data on parameters of quality of work of a jow-tipe overload-release clutch is investigated. The spatial mathematical model is developed and is executed multiobjective structural – parametrical synthesis of a jow-tipe overload-release clutch under the set characteristics.
  • Thumbnail Image
    Item
    Прогнозування довговічності у задачах структурно-параметричного синтезу віброударних систем
    (Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2010) Кіндрацький, Б. І.; Бурковський, А. С.
    Проведено аналіз критеріїв оцінювання довговічності матеріалів і елементів машин при їх циклічному ударному навантаженні. Запропоновано критерії відносної довговічності віброударної системи. Досліджено його залежність від конструктивних та інерційних параметрів віброударної системи. Обгрунтована длцільність застосування такого критерію при структурно-параметричному синтезі віброударних систем. The analysis of criteria of evaluation of durability of materials and elements of machines is conducted at their cyclic shock loading. The criterion of relative durability of the vibroimpact system is offered. Investigational its dependence on the structural and inertia parameters of the vibroimpact system. Expedience of application of such criterion is grounded at the structural-parametrical synthesis of the vibroimpact systems.
  • Thumbnail Image
    Item
    Алгоритм і оптимізаційна математична модель багатокритеріального структурно-параметричного синтезу запобіжних муфт
    (Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2008) Кіндрацький, Б. І.; Шпак, О. О.
    Розроблено алгоритм і оптимізаційну математичну модель багатокритеріального структурно-параметричного синтезу кулькових запобіжних муфт з профільним замиканням з урахуванням конструктивних та функціональних обмежень. The optimization mathematical model of multiobjective structural – parametrical synthesis of ball-type overload release clutch with taking into account structural and functional limitations is developed.
  • Thumbnail Image
    Item
    Динаміка приводу з пружно-запобіжною муфтою у перехідних режимахроботи
    (Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2008) Кіндрацький, Б. І.; Бурковський, А. С.
    Наведено математичну модель приводу з жорсткою запобіжною та пружно- запобіжною муфтами в період пуску та раптового прикладання навантаження після розгону. Досліджено вплив параметрів муфт, приводу і режиму його роботи на динаміку в перехідних режимах функціонування. Обґрунтована доцільність і перспективність застосування пружно-запобіжних муфт для захисту елементів приводу, покращання його динамічних характеристик у перехідних режимах роботи. The mathematical model of drive with a rigid overload release clutch and with an elastic overload release clutch is resulted. The influence of clutch structural parameters on drive dynamics in transient behaviors is working. Expedience of elastic overload release clutch application for protecting of drive members from destruction at an overload is substantiated.