Вісники та науково-технічні збірники, журнали

Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/12

Browse

Search Results

Now showing 1 - 9 of 9
  • Thumbnail Image
    Item
    Логістичні аспекти формування раціональної структури витрат підприємства
    (Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2006-01-31) Леонова, С. В.; Гринів, Н. Т.; Національний університет “Львівська політехніка”
    Досліджуються перспективи практичного застосування методики “цільових витрат”. Запропоновано методику як цілісну концепцію маркетингово-логістичного управління, що застосовує стратегію зниження витрат шляхом формування їх оптимальної структури і реалізує функції планування вдосконаленої продукції, попереднього контролю витрат та обчислення цільової собівартості відповідно до вимог споживачів.
  • Thumbnail Image
    Item
    Дослідження впливу людського чинника на ефективність робочого процесу
    (Видавництво Львівської політехніки, 2017-06-20) Леонова, С. В.; Довба, М. О.; Сопільник, Л. І.; Національний університет “Львівська політехніка”, Львівський державний університет внутрішніх справ, Львівський університет бізнесу і права
    На основі ідентифікації поняття компетенції, класифікації професійних компетен-цій та відповідних їм методів вимірювання діагностовано компетенції працівників підприємств автомобільної галузі. Виявлено низький рівень безпеки праці, спричинений невідповідною поведінкою працівників, необізнаністю або відсутністю обговорення виконання завдань, прийняттям непотрібних ризиків, неефективними взаємовідносинами і реагуванням, низьким рівнем підготовки і недостатнім контролюванням процесу. З метою мінімізації впливу людської помилки на ефективність робочого процесу запропоновано застосовувати метод Герша.
  • Thumbnail Image
    Item
    Соціально-відповідальний маркетинг: реалії та перспективи впровадження
    (Видавництво Львівської політехніки, 2015) Леонова, С. В.; Шевців, Л. Ю.
    Проаналізовано основні аспекти впровадження концепції соціально-відповідального маркетингу на вітчизняних підприємствах. Досліджено поняття “істотні питання” соціально-відповідального маркетингу та подано їх класифікацію. Ідентифіковано напрями реалізації соціально-відповідальних заходів у межах кожного елемента комплексу маркетингу для підприємства енергетичної галузі. The basic aspects of introducing the concept of socially responsible marketing to domestic enterprises. The concept “significant issues” socially responsible marketing and filed their classification. Identified areas of implementing socially responsible activities within each element of the marketing mix for the company's energy sector.
  • Thumbnail Image
    Item
    Дихотомія міграційних процесів у розвитку людського потенціалу України
    (Видавництво Львівської політехніки, 2012) Леонова, С. В.
    Розглядаються основні питання виявлення, обґрунтування, оцінювання міжнародних міграційних процесів та дослідження їх впливу на розвиток людського потенціалу України. Здійснюється класифікація міграційних мотивів, аналізуються позитивні наслідки міграції та досліджується їх вплив на розвиток людського потенціалу України, що виступає передумовою ведення відповідної політики на державному рівні, спрямованої на максимізацію користі від міжнародної міграції. The main issue identification, study, evaluation of international migration and study the impact of migration on human development in Ukraine. Classification of migration motives, positive effects of migration are analyzed and studied their impact on human development of Ukraine, which is a prerequisite of appropriate policies at the national level, aimed at maximizing the benefits of international migration.
  • Thumbnail Image
    Item
    Управління знаннями у системі формування і розвитку людського потенціалу промислового підприємства
    (Видавництво Львівської політехніки, 2010) Леонова, С. В.
    Досліджено взаємозв’язок та перспективи розвитку структурних складових людського потенціалу промислового підприємства. Ідентифіковано завдання ефективного управління знаннями в системі формування та розвитку людського потенціалу промислового підприємства. Ключові слова: знання, управління знаннями, людський потенціал. Intercommunication and prospects of development of structural constituents of human potential of industrial enterprise is investigational. The task of effective management knowledge is identified in the system of forming and development of human potential of industrial enterprise.
  • Thumbnail Image
    Item
    Людський потенціал машинобудівного підприємства: аспекти ідентифікації та оцінювання
    (Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2010) Крикавський, Є. В.; Леонова, С. В.
    Розглядаються основні питання ідентифікації людського потенціалу окремого індивідума та машинобудівного підприємства загалом. Обґрунтовано можливість оцінювання потенціалу окремої людини, який виявляється під дією інвестування та мотивації, та загального людського потенціалу машинобудівного підприємства як суперпозиції локальних потенціалів окремих ресурсних складових. This article discusses the basic issues of identification of human potential and individual indyviduma engineering company as a whole. The possibility evaluation capacity of the individual, which appears under the influence of investment and motivation, and general human engineering company as a superposition of local potentials of the individual resource components.
  • Thumbnail Image
    Item
    Вплив прямих іноземних інвестицій на ринкову вартість підприємства
    (Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2007) Леонова, С. В.; Патора-Висоцька, З.
    Досліджуються питання корисності прямих іноземних інвестицій у вітчизняну економіку з точки зору її економічного зростання. Враховуючи попередні спроби аналізу цієї сфери на макрорівні, проблему локалізовано на рівні підприємства і запропоновано універсальний інструментарій ідентифікації впливу ПІІ на діяльність підприємств через оцінювання приросту їх ринкової вартості. In the publication the reasons about utility of the direct foreign investments in domestic economy will be carried out from the point of view of its economic growth. Taking into account the previous researches in this sphere on macroeconomic level, problem is located at a level of the enterprise and the universal toolkit of identification of influence of the direct foreign investments on activity of the enterprises through an estimation of their market cost is offered.
  • Thumbnail Image
    Item
    Маркетингове забезпечення капіталізації людського потенціалу машинобудівного підприємства
    (Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2009) Леонова, С. В.
    Обґрунтовано стратегічні завдання внутрішнього маркетингу людських засобів, який використовується як інструмент капіталізації людського потенціалу машинобудівного підприємства. Strategic tasks of the internal marketing of human facilities, which is used as an instrument of capitalization of human potential of machine-building enterprise are grounded.
  • Thumbnail Image
    Item
    Інвестування в людський капітал промислового підприємства
    (Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2008) Сорока, М. В.; Леонова, С. В.
    Висвітлено проблему формування людського капіталу на промисловому підприємстві активізацією інвестиційних зусиль. Розглянуто і проаналізовано категорійний апарат, що використовується під час вивчення теоретичних та практичних аспектів управління людськими засобами на мікрорівні. Обґрунтовано доцільність інвестицій у людський капітал промислового підприємства у довготерміновій перспективі. In the article the problem of forming of human capital on an industrial enterprise by activation of investment efforts is described. A categorical apparatus of management of human resources is considered and analyzed on a micro level. The expedience of investments in the human capital of industrial enterprise in a long-term prospect is grounded.