Вісники та науково-технічні збірники, журнали

Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/12

Browse

Search Results

Now showing 1 - 7 of 7
  • Thumbnail Image
    Item
    Про педагогіку художньої творчості в сучасній українській архітектурній школі
    (Видавництво Львівської політехніки, 2019-03-20) Ремізова, О. І.; Remizova, O. I.; Харківський національний університет будівництва та архітектури; Kharkiv National University of Civil Engineering and Architecture
    Висвітлено основні засоби розвитку сучасної української архітектурної школи, виокремлено основні її проблеми.
  • Thumbnail Image
    Item
    Напрями реформуванняшкільної освіти
    (Видавництво Львівської політехніки, 2018-02-26) Хомишин, Ірина; Khomyshyn, Irina; Хомишин, Ирина; Національний університет “Львівська політехніка”; Lviv Polytechnic National University
    Проаналізовано стан правового регулювання шкільної освіти та окреслено ключові напрями реформування загальної середньої освіти. З’ясовано, що концепція реалізації державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти “Нова українська школа” на період до 2029 року передбачає розроблення нового закону “Про загальну середню освіту” та плану дій з реформування системи загальної середньої освіти. Доведено необхідність реформування середньої загальної освіти продиктоване часом, новими вимогами суспільства. Законодавець формує нову нормативно-правову базу, яка у разі успішної реалізації задекларованих положень, забезпечить розвиток якісної, доступної шкільної освіти в Україні.
  • Thumbnail Image
    Item
    Основні функціональні засади проектування центрів виховання молоді типу “пансіон”
    (Видавництво Львівської політехніки, 2015) Іванов-Костецький, С. О.; Семків, О. Я.
    Розглянуто передумови і основні функціональні засади проектування центрів виховання молоді для дітей віком 0 – 16 років на базі школи “закритого типу”.
  • Thumbnail Image
    Item
    Особливості формування мережі шкіл на Закарпатті
    (Видавництво Львівської політехніки, 2013) Коблик, М. В.
    Розглянуто та охарактеризовано існуючу мережу шкіл на Закарпатті та її динаміку за останні роки, проблеми функціонування її матеріально-просторової бази та шляхи оптимізації мережі загальноосвітніх закладів на цій території з урахуванням особливостей цього регіону. The article reviews and describes the existing network of schools in Transcarpathia and its dynamics in recent years. Problems functioning of the existing material and spatial framework and ways to optimize the network of secondary schools in the area, taking into account the existing features of the region.
  • Thumbnail Image
    Item
    Типові проекти дерев’яних шкіл Галичини першої чверті хх ст.
    (Видавництво Львівської політехніки, 2013) Мер’є, О. В.; Шулдан, Л. О.
    Представлено типові проекти дерев’яних шкіл Галичини першої чверті ХХ ст. Presented a model projects of the wooden schools in Galicia first quarter of the twentieth century.
  • Thumbnail Image
    Item
    Проблеми реконструкції будівель шкіл у м. Києві
    (Видавництво Львівської політехніки, 2013) Розумний, С. В.
    Розглянуто та охарактеризовано проблеми функціонування існуючого матеріально-просторового середовища шкільної освіти. Проаналізовано його відповідність сучасним вимогам до нього за основними групами факторів. This paper is devoted to the problems of the existing material and spatial environment of schooling, is analyzed its complian ce with modern requirements to him by main groups of factors.
  • Thumbnail Image
    Item
    Створення єдиного інформаційного простору як засіб інтеґрації вищої і середньої школи
    (Видавництво Львівської політехніки, 2011) Стефанович, Л. О.; Стефанович, Т. О.
    Обґрунтовано ідею інтеґрації середньої школи у віртуальне навчальне середовище вищого навчального закладу, окреслено шляхи її реалізації та проаналізовано проблеми, які можуть виникати в процесі інтеґрації. At the paper the idea of secondary school integration in higher school virtual learning environment and its realization ways is proposed. Problems that may arise in the integration process are under consideration.