Вісники та науково-технічні збірники, журнали

Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/12

Browse

Search Results

Now showing 1 - 6 of 6
  • Thumbnail Image
    Item
    Інтернет як комунікаційний інструмент на службі вищих освітніх закладів – перспектива для освітніх ринків Польщі та України
    (Видавництво Львівської політехніки, 2018-02-26) Кісьолек, А.; Карий, О.; Кобіс, П.; Прокопенко, О.; Kisiołek, A.; Karyy, O.; Kobis, P.; Prokopenko, O.; Великопольська соціально-економічна вища школа в м. Шьрода-Вєлькопольська; Національний університет “Львівська політехніка”; Політехніка Ченстоховська; Сумський державний університет; Wielkopolska Higher School of Social Sciences and Economics in Środa Wielkopolska; Lviv Polytechnic National University; Częstochowa University of Technology; Sumy State University
    Ринок освіти на сьогодні змушує ВОЗ активно працювати в сфері управління маркетингом. З цього боку роль Інтернету є інструментальною. У статті подано окремі результати дослідження використання Інтернету у загальній маркетинговій діяльності ВОЗ Польщі та України. Результати, що збігаються в обох країнах, вказують на важливість та маркетинговий потенціал веб-простору, а відмінності, пов’язані зі сприйняттям цього середовища серед респондентів двох країн, не повинні розглядатися як ознаки різно- манітних тенденцій. Істотніші розбіжності можна простежити щодо конкретних маркетингових заходів в Інтернеті, які можуть стати предметом окремого дослідження.
  • Thumbnail Image
    Item
    Online marketing of higher education institutions of Poland and the Ukraine in the light of research
    (Видавництво Львівської політехніки, 2018-02-26) Кисьолек, А.; Карий, О.; Прокопенко, О.; Національний університет “Львівська політехніка”; Міжнародний науково-технічний університет імені академіка Юрія Бугая; Wielkopolska Higher School of Social Sciences and Economics in Środa Wielkopolska (Poland)
    Процес цифрової трансформації маркетингу має вплив на кожну організацію, яка функціонує на ринку. Особливий статус серед них займають вищі освітні заклади, клієнти яких представлені цифровим поколінням. У статті викладені результати досліджень, присвячених використанню інтернету у маркетингових цілях, зокрема онлайн-рекламі, вищими освітніми закладами Польщі та України. За результатами дослідження, однією з домінуючих форм електронної реклами є різні форми візуалізації, особливо в форматі відео. Вищі освітні заклади вважають соціальні медіа надзвичайно важливою сферою маркетингової діяльності і електронне таргетування, як правило, здійснюється з використанням геолокації та демографічного націлювання.
  • Thumbnail Image
    Item
    Управління знаннями університету в контексті концепції його інноваційного розвитку
    (Видавництво Львівської політехніки, 2018-02-26) Ілляшенко, С. М.; Ілляшенко, Н. С.; Шипуліна, Ю. С.; Сумський державний університет; Вища школа економіко-гуманітарна, м. Бєльсько-Бяла, Польща
    Виконана систематизація видів знань університету за джерелами отримання і напрямками використання, розкрита їх сутність та зміст. Розроблена схема взаємодії потоків знань в системі інноваційного розвитку університету, уточнено місце і роль потенціалу інноваційного розвитку і інтелектуального капіталу університету у процесі продукування і використання знань. Окреслено рівні, завдання і критерії управління знаннями. Запропоновано оригінальну організаційну структуру управління знаннями на рівні випускової кафедри університету. Отриманні результати поглиблюють теоретико-методологічні засади менеджменту знань сучасного університету в контексті його інноваційного розвитку, створюють передумови формування засад механізму управління знаннями університету.
  • Thumbnail Image
    Item
    Узгодження вимог професійних та освітніх ІТ-стандартів до компетентностей випускників ІТ-спеціальностей ВНЗ
    (Видавництво Львівської політехніки, 2017-03-28) Ковалюк, Т. В.; Національний технічний університет України “Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського”
    Розглянуто необхідність, поняття та роль професійних та освітніх стандартів у системі ІТ-індустрія – ІТ-освіта, міжнародна практика їх використання. Описано структуру та зміст професійних та освітніх ІТ-стандартів в Україні. Показано, що професійні стандарти надають сфері освіти необхідні відомості про області та об’єкти професійної діяльності випускників, завдання та необхідні компетенції майбутніх фахівців. Показано доцільність аналізу вимог стейкхолдерів під час розроблення змісту ІТ-освіти.
  • Thumbnail Image
    Item
    Настільна видавнича система Scribus: порівняльний аналіз фінкціональних можливостей для застосування у навчальному процесі ВНЗ
    (Видавництво Львівської політехніки, 2017-03-28) Шелестова, Анна; Shelestova, Anna; Харківська державна академія культури; The Kharkiv StateAcademy of Culture, Kharkiv
    Проведено порівняльний аналіз функціональних можливостей настільних видавничих систем для застосування у навчальному процесі ВНЗ. Запропоновано застосування вільної настільної видавничої системи Scribus як альтернативу спеціальному програмному забезпеченню, необхідному для отримання практичних навичок додрукарської підготовки документів студентами зі спеціальності “Інформаційна, бібліотечна та архівна справа”.
  • Thumbnail Image
    Item
    Глобалізація у правовому вимірі: формування контурів “глобального права”
    (Видавництво Львівської політехніки, 2017-03-28) Бадида, Андріанна; Лемак, Василь; Badyda, Andrianna; Lemak, Vasyl’; Бадида, Андрианна; Лемак, Василий; ДВНЗ “Ужгородський національний університет”; State Enterprise “Uzhgorod National University”
    Проаналізовано глобалізацію у правовій площині. Особливу увагу приділено проблемі впливу глобалізації на взаємодію міжнародного, європейського і національ- ного правопорядків. Окремо проаналізовано діалог судових інстанцій різних правопорядків у аспекті аргументації їх рішень. Зроблено висновки щодо формування глобального міжнародного правопорядку, посилення регіональних (наднаціональних) правопорядків, вплив глобалізації на правосуддя.