Вісники та науково-технічні збірники, журнали

Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/12

Browse

Search Results

Now showing 1 - 10 of 15
  • Thumbnail Image
    Item
    Дослідження поведінки споживачів на ринку органічної продукції в Україні
    (Видавництво Львівської політехніки) Карпій, О. П.; Струк, Н. Р.; Karpii, O.; Struk, N.; Національний університет “Львівська політехніка”; Українська академія друкарства; Lviv Polytechnic National University; Ukrainian Academy of Printing
    Вивчено відмінності між поняттями “екологічно чиста продукція”, “екологічно безпечна продукція” та “органічна продукція” і обґрунтовано використання саме останнього терміна. Проаналізовано стан та динаміку ринку органічної продукції для оцінювання перспектив його розвитку в Україні та необхідності регулювання. Виявлено групи загроз для його становлення. За результатами вибіркового спостереження встановлено основні мотиви поведінки наявних та потенційних споживачів органічної продукції на ринку та створено їхній профіль. Запропоновано маркетингові інструменти для вирішення актуальних проблем становлення ринку органічної продукції та стимулювання попиту споживачів в Україні.
  • Thumbnail Image
    Item
    Фінансові установи як партнер промислових підприємств в інноваційних проектах
    (Видавництво Львівської політехніки, 2010-02-23) Банах, Ю. В.; Національний університет “Львівська політехніка”
    Сьогодні в умовах недосконалих ринкових відносин більшість промислових підприємств стикається з проблемами. Багато цих проблем можна вирішити у співпраці з банком за допомогою факторингу, форфейтингу, лізингу. Такі джерела фінансування розглядаються також як альтернативні фінансові можливості і підприємства обережно використовують їх як ефективну можливість поточного фінансування господарської діяльності.
  • Thumbnail Image
    Item
    Проблема масштабування та персоналізації PR-заходів підприємства
    (Видавництво Львівської політехніки, 2017-06-20) Кіндій, М. В.; Гринів, Н. Т.; Білоконний, І. О.; Національний університет “Львівська політехніка”
    Обґрунтовано доцільність персоналізованого використання та масштабування сучасних PR-заходів вітчизняними та зарубіжними підприємствами. Доведено, що реалі- зація PR-заходів практично неможлива без участі ЗМІ та мережі Інтернет, що оперативно доносять інформацію до громадськості. На прикладі компаній-гігантів, а також середнього бізнесу проведено аналіз та виявлено причини неефективного використання цього механізму та визначено світові тенденції в PR. Визначено, що найефективнішою є PR-кампанія, в якій застосовується комплексне системне використання всіх PR- інструментів, що дає змогу персоналізувати вплив PR-заходів на контактні аудиторії для привернення їхньої уваги або створення власного іміджу підприємства.
  • Thumbnail Image
    Item
    Права споживача у разі укладення та виконання кредитно-фінансових договорів
    (Видавництво Львівської політехніки, 2014) Яновицька, Г. Б.
    Проаналізовано спеціальні нормативні акти, які регулюють права споживача у разі укладення та виконання кредитно-фінансових договорів. Вказано на необхідність ґрунтовного роз’яснення серед населення їх споживчих прав. Зроблено низку висновків щодо вдосконалення фінансового ринку. Проанализированы специальные нормативные акты, регулирующие права потребителя в случае заключения и выполнения кредитно-финансовых договоров. Указано на необходимость основательного разъяснения среди населения их потребительских прав. Сделаны выводы по совершенствованию финансового рынка. Analyzed special regulations of the consumers rights in the conclusion and the execution of financial contracts. Specified on the necessity of explanation to the citizens of their consumer rights. Made a number of conclusions on improving financial market.
  • Thumbnail Image
    Item
    The importance of the client in forming marketing policy of communications in the market of hotel services
    (Видавництво Львівської політехніки, 2014) Pavlenko, I. G.
    A complex of hotel product promotion is reviewed, the distribution of responsive group of consumers in the relationship marketing is characterized; stages, models of behavioral responses of buyers and the formation of communication goals are specified in the article. Розглянуто комплекс просування готельного продукту, охарактеризовано розподіл контактної аудиторії при маркетингу взаємовідносин, зазначено стадії, моделі поведінкових реакцій покупців та формування комунікаційних цілей.
  • Thumbnail Image
    Item
    Дослідження особливостей і тенденцій розвитку вітчизняного ринку склопрозорих конструкцій
    (Видавництво Львівської політехніки, 2012) Наконечна, Т. В.; Петецький, І.; Сопільник, Р. Л.; Саталкін, С. С.
    Досліджено особливості та тенденції розвитку ринку склопрозорих конструкцій. Проаналізовано основних виробників ринку, охарактеризовано структуру українського ринку за марками використовуваного ПВХ-профілю. Розглянуто показники динаміки ринку металопластикових віконних систем в Україні. Оцінено портфель продажу виробника продукції на ринку склопрозорих конструкцій. Виявлено основні проблеми, які заважають розвитку відповідного ринку. Наведено основні чинники, які в майбутньому дозволять розвиватися ринку склопрозорих конструкцій. The features and market trends glass-transparent structures. Analysis of the main producers of market structure characterized Ukrainian market windows trademarks used PVC profile. Considered indicators of market dynamics PVC window systems in Ukraine. Done assessment portfolio selling manufacturer of products on the market glass-transparent structures revealed the main problems that hinder the development of the market. The basic factors that will evolve in the future market glasstransparent structures.
  • Thumbnail Image
    Item
    Проблематика гармонії міста і дитини в ньому
    (Видавництво Львівської політехніки, 2013) Юрчишин, О. М.
    Розкрито та охарактеризовано проблеми співіснування дитини та міста. Розглянуто питання необхідності та актуальності цієї теми з погляду архітектури. Окреслено основні причини та можливі наслідки аналізованої проблеми. The article discloses and describes the problem of coexistence of the child and the city. The question of the necessity and relevance of this topic in terms of architecture is examined. The basic causes and the possible consequencesof this problem are outlined.
  • Thumbnail Image
    Item
    Обслуговування споживачів на ринку склопрозорих конструкцій
    (Видавництво Львівської політехніки, 2010) Наконечна, Т. В.
    Висвітлено поняття «обслуговування споживача», показано вагому роль процесу обслуговування споживача в контексті підвищення конкурентоспроможності промислового підприємства, а також описано елементи обслуговування споживача, які має використовувати промислове підприємство у своїй діяльності, пов’язаній з обслуговуванням. The concept of «maintenance of user» has been reflected, the valuable role of the process of maintenance of user in the context of an increase of competitiveness of the industrial enterprise has been showed, the elements of maintenance of user, which an industrial enterprise must use in its activity conneced with service have been described.
  • Thumbnail Image
    Item
    Упровадження самостійної житлово-комунальної послуги з управління житловим комплексом
    (Видавництво Львівської політехніки, 2012) Мороз, Н. В.
    Висвітлено проблему впровадження послуги з управління житловим комплексом. Розглянуто зміст послуги з управління, коло функцій управителя, його прав та обов’язків, вимоги до якості надання послуги, принцип формування ціни/тарифу на послугу тощо. Зроблено висновок про те, що впровадження цієї послуги сприятиме розвитку конкурентного середовища в житловій сфері, реформуванню відносин в житлово-комунальному господарстві, забезпечить збереження і розвиток житлового фонду України. In the scientific article the problem of input of service is reflected in a management a housing complex. Maintenance of service is considered in a management, circle of functions of manager, his rights and duties, requirement to quality of grant of service, principle of forming of cost/of tariff on service and others like that. Drawn conclusion that the input of this service will assist to development of competition environment in a housing sphere, to reformation of relations in housing and communal services, will provide maintenance and development of housing fund of Ukraine.
  • Thumbnail Image
    Item
    Оптимізація перевезень: проблеми використання “транспортної задачі”
    (Видавництво Львівської політехніки, 2012) Подвальна Г. В.
    Висвітлено поняття “транспортна задача” або “транспортне завдання”, чи “транспортне питання”. Вплив зовнішніх чинників, планування і реалізація транспортних процесів, і зокрема, оптимізація операційних рішень. Застосовуючи оптимізаційні методи, пошук оптимальних розв’язків, розробити оптимальний транспортний план сполучень певної кількості споживачів від певної кількості постачальників. Систематизація оптимального розв’язку задач маршрутизації та транспортної задачі, дасть змогу ефективніше розподілити час обслуговування клієнтів транспортних підприємств, що, своєю чергою, збільшить дохід та ефективність роботи підприємства загалом та транспортного відділу окремо. A transport is industry of economy, in that efficiency is theresult of influence of various factors, in the large measure ofexternal in relation to transport subjects and from themindependent. Influence of these factors causes that planning andrealization of transport processes, and in particularoptimization of operating decisions, is a very difficult task. Aconcept "a transport task" or "transport task", or a "transportquestion", is reflected. Influence of external factors, planning and realization of transport processes, and in particular optimization ofoperating decisions. Application of optimization methods, search of optimal decisions, to work out an optimal transportplan of connections the determined amount of consumersfrom the determined amount of suppliers. Systematization of optimal decision of tasks of routing andtransport task, will allow more effectively to distribute serviceof customers of transport enterprises time, that, in turn, willincrease a profit and efficiency of work of enterprise on thewhole and a transport department separately.