Вісники та науково-технічні збірники, журнали

Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/12

Browse

Search Results

Now showing 1 - 10 of 14
  • Thumbnail Image
    Item
    Застосування методу багатовимірної середньої при формуванні індивідуальних навчальних траєкторій студентів ІТ-спеціальностей
    (Видавництво Львівської політехніки, 2020-02-24) Дубас, Юрій; Кунанець, Наталія Едуардівна; Dubas, Yurii; Kunanets, Nataliia; Національний університет “Львівська політехніка”; Lviv Polytechnic National University
    Сьогодні стрімко розвивається освітнє середовище та методи його взаємодії з людьми. Кожна персона має право на освіту та її вибір. Описано таке поняття, як індивідуальна освітня траєкторія, її особливості та проблеми формування. Індивідуальна освітня траєкторія дасть змогу студентам робити власний вибір серед запропонованих дисциплін, отже, вибирати свій власний шлях для реалізації потенціалу. Також розглянуто проблему раціонального вибору декількох об’єктів із множини аналогічних. Цей вибір здійснює студент, вибираючи дисципліни для індивідуальної навчальної траєкторії. Був застосований метод багатовимірньої середньої для визначення середніх багатовимірних величин. Цей метод також був реалізований засобами “Excel”. Додатково було згруповано об’єкти з метою визначення найкращої дисципліни за оцінками студентів.
  • Thumbnail Image
    Item
    Про недоліки організаційно-правового забезпечення запобігання вчиненню студентами ЗВО корисливо-насильницьких злочинів проти власності : кримінологічний аспект
    (Видавництво Львівської політехніки, 24-02-20) Болібрух, Наталія; Якимова, Світлана; Bolibrukh, Natalia; Yakymova, Svitlana; Болибрух, Наталия; Якимова, Светлана; Національний університет “Львівська політехніка”; Lviv Polytechnic National University
    Здійснено кримінологічний аналіз організаційно-правового забезпечення запобігання вчиненню студентами закладів вищої освіти корисливо-насильницьких злочинів проти власності. Акцентовано увагу на особливостях профілактично-виховної роботи зі студентами закладів вищої освіти, що мають враховуватися під час розроблення кримінологічних заходів запобігання вчиненню цією категорією молоді корисливо-насильницьких злочинів проти власності. Виявлено прогалини та недоліки організаційно-правового характеру, які не сприяють ефективному запобіганню вчиненню студентами закладів вищої освіти корисливонасильницьких злочинів проти власності. Запропоновано зміни й доповнення до чинних нормативно-правових актів України, що мають на меті підвищити професійну майстерність суб’єктів запобігання вчиненню студентами закладів вищої освіти корисливо-насильницьких злочинів проти власності, поліпшити їх інформативну й організаційну взаємодії, а також активізацію правовиховної та превентивної діяльності зі студентами у закладах освіти, незалежно від форм власності й освітніх рівнів тощо.
  • Thumbnail Image
    Item
    Використання можливостей персонального навчального середовища у навчанні студентів
    (Видавництво Львівської політехніки, 2018-02-26) Химиця, Наталія; Морушко, Олександр; Khymytsia, Nataliia; Morushko, Oleksandr; Національний університет “Львівська політехніка”; Lviv Polytechnic National University
    Розглянуто проблему індивідуалізації навчання студентів на базі персонального навчального середовища (PLE). Вивчено можливості оптимізації навчального процесу з використанням індивідуалізації підготовки майбутніх спеціалістів. Розглянуто перспективи розвитку PLE, переваги та недоліки його впровадження.
  • Thumbnail Image
    Item
    Аналіз впливу лінгвістичних особливостей назв дисциплін на вибір окремих навчальних дисциплін студентами
    (Видавництво Львівської політехніки, 2018-02-26) Жежнич, Павло; Морушко, Олександр; Химиця, Наталія; Zhezhnych, Pavlo; Morushko, Oleksandr; Khymytsia, Nataliia; Національний університет “Львівська політехніка”; Lviv Polytechnic National University
    У статті проведено лінгвістичний аналіз назв окремих навчальних дисциплін, які пропонувалися студентам Національного університету “Львівська політехніка” для вибіркового вивчення. Цей аналіз ґрунтується на такій особливості поведінки, що переважно студенти здійснюють вибір навчальної дисципліни на основі її назви, оскільки назва дисципліни повинна максимально відображати суть предмета. Під час дослідження виявлено такі найпривабливіші ключові фрази, як “стартап” та “управління проектами”, які найбільш істотно впливають на рішення студентів. Тобто студенти віддавали перевагу тим дисциплінам, назви яких містять ключові фрази, пов’язані з сучасними привабливими сферами практичної діяльності.
  • Thumbnail Image
    Item
    Маркетингове дослідження рівня інтеграції українського студентства у міжнародний освітній простір
    (Видавництво Львівської політехніки, 2015) Глинський, Н. Ю.; Ясевич, А.
    Проаналізовано причини, що спонукають студентів до навчання за кордоном, ступінь міжнародної активності українських студентів, рівень їх громадської заангажованості. На підставі результатів опитування молоді, котра навчається за кордоном та в Україні, визначено рівень перцепції студентами основних відмінностей між вітчизняною та закордонною вищими освітами та інших аспектів інтеграційного процесу. На основі висновків за результатами опитування сформульовано рекомендації, які стосуються ідентифікованих проблем. This survey-based article provides a comprehensive analysis of the most popular reasons, which encourage Ukrainian students to get higher education abroad. The impact of these factors on the integration process and the possible activity directions to reduce a negative tendency are also discussed in the topic. According to the conducted survey, it was covered the level of students’ participation in the exchange programs, which shows the real students’ steps to joining the international networks and enhancing their knowledge. Also, this article provides a comparison between the level of students’ interest in international exchange and their experience in it. A set of possible reasons, which cause the negative tendency in students’ social involvement are provided because of detecting the high level of social passivity among Ukrainian students during the research. The important aspect of this article is to compare the students’ expectations about their future career opportunities abroad and in Ukraine. The compound analysis of students’ anticipations and their general (optimistic) perception of career future are discussed as a part of this research. One of the main condition for successful Ukrainian integration into international environment is to implement foreign experience in Ukraine. The authors suggest to observe the opportunities for implementing abroad experience according to the percent of students, who are going to return to Ukraine. The analyze of students’ answers demonstrates that this situation can be described as positive, taking into consideration the present position of Ukraine in the international arena. Additionally this part of the article provides the research results about the importance of academic success (as a precondition of prosperous career) for Ukrainian students. Furthermore, the level of social activity of Ukrainian students is studied in this article. The authors researched the contribution of students’ community to social life, the level of their participation in volunteering and public activities. Basing on the students’ answers, the essential characteristics of students’ activity and possible reasons for it are provided in this topic. Also, according to the survey results, it was detected the students’ perception of the basic difference between education abroad and in Ukraine. The authors suggest a set of recommendations for indicated problems to completely achieve students’ integration into the global community.
  • Thumbnail Image
    Item
    Вольові якості у структурі особистості та проблема виховання у вищій школі
    (Видавництво Львівської політехніки, 2012) Шамлян, Каріна
    Высшие учебные заведения играют ключевую роль в воспитании национального сознания, интеллектуальной элиты общества. Указывается на актуальность морально-волевого воспитания в высшей школе. Анализируется роль волевых качеств в структуре личности современных студентов, представления студентов о качествах личности “идеального” преподавателя. Higher education institutions play a key role in the education of national consciousness, the intellectual elite of a society. The author indicates the relevance of moral and volitional education in higher school. The article analyzed the role of volitional qualities in the personality structure of modern student and their understanding of the “ideal” teacher’s personality traits.
  • Thumbnail Image
    Item
    Взаємозв’язки форм і методів естетичного виховання студентів педагогічного коледжу
    (Видавництво Львівської політехніки, 2012) Деркач, Юлія
    Обосновано сущность и целесообразность функциональной взаимосвязи форм и методов эстетического воспитания студентов педагогического колледжа в системе “ученый – преподаватель – учитель – студент – учащийся”. Теоретические положения проиллюстрированы конкретными примерами. The article deals with the concept and purposefulness of functional interconnection among aesthetic education forms and methods of pedagogical college students in the system “a scientist – a lecturer – a teacher – a student – a pupil”. Theoretical statements are provided with the definite examples.
  • Thumbnail Image
    Item
    Проблеми формування тестів з курсу фізики у вищій школі
    (Видавництво Львівської політехніки, 2012) Горіна, Олена
    Рассмотрены преимущества и недостатки тестирования знаний студентов в высшей школе и проблемы, связанные с формированием тестов. Представлена практика разработки тестов на кафедре физики Национального университета “Львовская политехника”. The article considers advantages and disadvantages of testing students’ knowledge in a higher school and the problems associated with the formation of tests. The author submitted the practice of tests formation at the Department of Physics in National University of “Lviv Polytechnics”.
  • Thumbnail Image
    Item
    Інформатизація освіти на спеціальних кафедрах землевпорядного факультету
    (Видавництво Львівської політехніки, 2013) Ступень, М.; Тібілова, Л.; Ступень, Р.
    Розглянуто роль і перспективи застосування комп’ютерних, зокрема геоінформаційних, систем і технологій у навчально-виховній роботі землевпорядного факультету. Проаналізовано комп’ютерні програми щодо доцільності їх використання для вивчення спеціальних дисциплін і формування знань, вмінь і навичок випускників різних освітньо-кваліфікаційних рівнів. Запропоновано вдосконалювати навчальну і науково-дослідну роботу на факультеті, розширюючи перелік застосовуваних комп’ютерних програм і пристосовуючи їх до виконання конкретних прикладних завдань. Рассматриваются роль и перспективы примене- ния компьютерных, в частности геоинформационных, систем и технологий в учебно-воспитательной работе землеустроительного факультета. Анализируются компьютерные программы относительно целесообразности их использования для изучения специальных дисциплин и формирования знаний, умений и навыков выпускников всех образовательно-квалификационных уровней. Предлагается совершенствовать учебную и научно-исследовательскую работу на факультете путем расширения перечня применяемых компьютерных программ и приспособления их к решению конкретных прикладных задач. The role and prospects of computer, including geographic information systems and technologies in the educational work of the Lands and Survey Department are considered. The soft-ware on the feasibility of their use for the study of special sub-jects and the formation of knowledge, abilities and skills of all educational quali fi cation levels is analyzes. It is proposed to improve the teaching and research work at the Department by expanding the list of used computer programs and adapt them to address specifi c applications.
  • Thumbnail Image
    Item
    Відновлення архітектурної спеціальності у Львівській політехніці (1959-1965)
    (Видавництво Львівської політехніки, 2010) Посацький, Б. С.; Міщенко, А. В.
    Розглянуто обставини, особливості та складові відновлення й організації навчального процесу архітектурної освіти у Львівській політехніці впродовж 1959-1965 рр. This paper is devoted the circumstances, features and constituents of renewal and organization of process of architectural education in Lviv Polytechnic during 1959-1965.