Вісники та науково-технічні збірники, журнали

Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/12

Browse

Search Results

Now showing 1 - 10 of 29
  • Thumbnail Image
    Item
    Метод інтеграції та управління контентом мережі інформаційних ресурсів туризму згідно з потребами кінцевого користувача
    (Видавництво Львівської політехніки, 2018-02 26) Литвин, В. В.; Висоцька, В. А.; Кучковський, В. В.; Дуткевич, С. Ю.; Наум, О. М.; Lytvyn, Vasyl; Vysotska, Victoria; Kuchkovskiy, Volodymyr; Solomiia, Dutkevych; Naum, Oleh; Національний університет “Львівська політехніка”; Дрогобицький державний педагогічний університет імені Івана Франка; Lviv Polytechnic National University; Drohobych Ivan Franko State Pedagogical University
    У роботі описано метод інтегрованого опрацювання неоднорідних інформаційних ресурсів Web-систем для їх інтеграції та подальшого управління, який ґрунтується на моделі подання даних як узгодженого поєднання значень, правил їх зображення, правил інтерпретації та структури. Сформульовано новий підхід застосування та впровадження бізнес-процесів для побудови таких Web-систем. Розроблено методи та програмні засоби опрацювання контенту та інформаційного ресурсу як етап життєвого циклу контенту в Web-системах.
  • Thumbnail Image
    Item
    Особливості контент-аналізу користувацької інтернет-діяльності для формування зрізу психологічного стану особистості
    (Видавництво Львівської політехніки, 2017-03-28) Гасько, Р.; Висоцька, В.; Чирун, Л.; Національний університет “Львівська політехніка”
    Розроблено систему для аналізу психологічного та емоційного стану особистості. Метою є оцінка особистості за допомогою соціальних мереж та визначення практичних рекомендації. Проаналізовано системи оцінювання даних, досліджено проблематику цього напряму та актуальність створення цієї системи. Наведено діаграми, які описують структуру та логіку функціонування системи. Описано системні вимоги згідно з методологією RUP та створено прототип програми, який моделює діяльність системи аналізу особистості.
  • Thumbnail Image
    Item
    Метод лінгвістичного аналізу україномовного комерційного контенту
    (Видавництво Львівської політехніки, 2016) Бісікало, О. В.; Висоцька, В. А.
    Розв’язано науково-практичну задачу автоматичного виявлення значущих ключових слів та рубрикації україномовного контенту в інтернет-системах на основі методу лінгвістичного аналізу текстової інформації. Наведено теоретичне та експериментальне обґрунтування методу лінгвістичного аналізу україномовного кон- тенту з використанням стемінгу Портера. Метод спрямовано на автоматичне виявлення значущих ключових слів україномовного контенту на основі запропонованої фор- малізації складових аналізу – граматичного (графемного), морфологічного, синтак- сичного, семантичного, референційного та структурного. The scientific and practical problem of automatic detection of meaningful keywords and Ukrainian content categorization in Internet systems on the basis of linguistic analysis of text information is unleashed. The article presents a theoretical and experimental substantiation of linguistic analysis methods for Ukrainian content using Porter stemming. The method is directed at the automatic identification of meaningful keywords in the Ukrainian content, based on the proposed analysis components formalization – the grammatical (grapheme), morphological, syntactic, semantic, structural and referential.
  • Thumbnail Image
    Item
    Аналіз процесу опрацювання Web-ресурсу інформаційного продукту на основі нечіткої логіки та контент-аналізу
    (Видавництво Львівської політехніки, 2016) Алєксєєва, К. А.; Берко, А. Ю.; Висоцька, В. А.
    Запропоновано метод опрацювання Web-ресурсу як етап життєвого циклу контенту, який ґрунтується на застосуванні нечіткої логіки та контент-аналізу. Метод опрацювання контенту описує процеси формування комерційних web-ресурсів та спрощує технологію управління контентом. The method of Web resource processing as content life cycle stage based on Fuzzy Logic and content analysis is proposed. The method of content processing describes the commercial web resources forming and automation technology that simplifies the content management.
  • Thumbnail Image
    Item
    Особливості формування електронних дайджестів
    (Видавництво Львівської політехніки, 2016) Андруник, В. А.; Висоцька, В. А.; Чирун, Л. В.
    Проаналізовано основні проблеми функціональних сервісів формування електронних дайджестів. Запропоновано метод формування електронних дайджестів як етап життєвого циклу текстового контенту. Метод опрацювання текстового контенту описує процеси формування та рубрикації електронних дайджестів і спрощує технологію управління текстовим контентом. У роботі проаналізовано основні проблеми функціональних сервісів опрацювання текстового контенту. Запропонований метод дає можливість створити засоби опрацювання інформаційних ресурсів. In the given article the main problems of functional services of electronic digest formation are analyzed. The method of electronic digest formation as the textual content life cycle stage is proposed in the given article. The method of textual content processing describes the information resources formation and rubricating processes and simplifies the textual content management. In the given article the main problems of functional services of textual content processing are analyzed. The proposed method gives an opportunity to create means of information resources processing.
  • Thumbnail Image
    Item
    Informational resources processing intellectual systems with textual commercial content linguistic analysis usage constructional means and tools development
    (Commission of Motorization and Energetics in Agriculture, 2016) Chyrun, L.; Vysotska, V.; Kozak, I.
    The article content lies in solving the important applied scientific problem of the informational resources processing intellectual systems (IRPISes) with textual commercial content linguistic analysis usage creation. The IRPISes functioning mathematical ensuring was developed. The IRPISes construction means and methods will be developed on the basis of created mathematical models. Such systems have the widespread usage, in particular for the forming, managing and maintenance of the expanding content volume in Internet, running e-business, during the online and offline content realization systems, cloud storage and cloud computing. The increase in the content volume causes the proper quality and productivity evaluation of the very content author. The increase in the evaluation criterions allows covering the broader aspect range of any author’s / moderator’s work.
  • Thumbnail Image
    Item
    Застосування методів інтернет-маркетингу для аналізуweb-ресурсів в межах регіону
    (Видавництво Львівської політехніки, 2015) Кучковський, В. В.; Висоцька, В. А.; Нитребич, С. З.; Оливко, Р. М.
    Запропоновано методи аналізу контенту для інтернет-газети. Модель описує процеси опрацювання інформаційних ресурсів у системах аналізу контенту та спрощує технологію автоматизації управління контентом. Проаналізовано основні проблеми синтаксичного та семантичного аналізу контенту та функціональних сервісів управління контентом. Швидкий темп росту глобальних мереж та електронної контент-комерції сприяють спрощенню процесу публікації та модерації статей, у результаті чого запропоновано інтелектуальну систему прийняття маркетингових рішень з поширення електронних видань. Розглянуто питання розроблення методів та програмних засобів опрацювання інформаційних ресурсів в інтернет-системах. Сформульовано новий підхід до застосування та впровадження бізнес-процесів для побудови таких систем. Розроблено методи опрацювання контенту та інформаційного ресурсу. Розроблено програмні засоби опрацювання контенту та інформаційного ресурсу. This article resents the content analysis techniques for online newspapers. The model describes the processing of information resources in content analysis and simplifies automation technology of content management. In this paper the basic problem of the syntactic and semantic analysis of content and functionality of content management services is analysed. The fast growth of global networking and online content-commerce simplified process of publishing and moderation of articles. As a result Marketing Intellectual System for Online Publishing was proposed. The article discusses the development of unified methods and software tools for processing information resources in the Internet systems. A new approach to application and implementation of business processes is formulated for the construction of these systems. The methods of content and information resource processing are developed. Software tools for content processing are developed.
  • Thumbnail Image
    Item
    Сучасні технології управлінняweb-ресурсами в інформаційній системі аналізу сервісу цифрової дистрибуції
    (Видавництво Львівської політехніки, 2015) Козлов, П. Ю.; Висоцька, В. А.; Чирун, Л. Б.
    Проаналізовано технології та методи побудови систем цифрової дистрибуції, системи продажу електронного контенту. Досліджено послуги цифрової дистрибуції та програми, що реалізують інформаційні системи цифрової дистрибуції. Розроблено алгоритм глибокого пошуку продукції та вибору за побажаннями користувача, а також інформаційну систему цифрової дистрибуції з використанням додатку WinForms. The analysis technologies and methods of construction of digital distribution, sales analysis of existing systems of electronic content are conducted. Researched digital distribution services and programs that implement the information systems of digital distribution are researched. The algorithm of search products and deep selection for the wishes of the user are developed. The information systemof digital distribution usingWinForms application is developed.
  • Thumbnail Image
    Item
    Проект розроблення та впровадження системи електронної контент-комерції
    (Видавництво Львівської політехніки, 2015) Андруник, В. А.; Висоцька, В. А.; Чирун, Л. В.
    Проаналізовано основні проблеми електронної контент-комерції та функціональ- них сервісів опрацювання комерційного контенту. Запропонована модель дає можливість створити засоби опрацювання інформаційних ресурсів у системах електронної контент-комерції (СЕКК) та реалізувати підсистеми формування, управління та супроводу комерційного контенту. Процес проектування та створення СЕКК за результатами інтернет-маркетингу є ітеративним і містить низку етапів від аналізу, проектування, розроблення плану до створення прототипу й експериментальних випробувань, починаючи з формування специфікацій, верстання, створення шаблону контенту, формування контенту та його подальшого розміщення згідно зі структурою сайта. На початкових етапах до визначення функціональних вимог і до початку процесу розроблення до процесу залучають кінцевих користувачів за допомогою листів опитування, альтернатив проектування і прототипів різного ступеня готовності. Без значних зусиль збирають цінну інформацію, одночасно викликаючи у користувачів відчуття безпосередньої участі в процесі проектування та завойовуючи їх довіру. У статті проаналізовано способи та моделі послідовності опрацювання інформаційних ресурсів у системах електронної контент-комерції та виділено основні закономірності переходу від процесів формування комерційного контенту до його реалізації. Створено формальну модель систем електронної комерції, що дало змогу реалізувати етапи життєвого циклу комерційного контенту. Розроблено формальні моделі опрацювання інформаційних ресурсів у системах електронної контент-комерції, що дало змогу створити узагальнену типову архітектуру системи електронної контент-комерції. Запропоновано узагальнену типову архітектуру цієї системи, що дало змогу реалізувати процеси формування, управління та реалізації комерційного контенту. На основі аналізу базових задач систем електронної контент-комерції (СЕКК) проаналізовано та узагальнено інструментальні засоби, інформаційні технології та програмне забезпечення для побудови таких систем. Розроблено функціональну схему СЕКК із підсистемами опрацювання інформаційних ресурсів. Детально описано загальну архітектуру, завдання та принципи реалізації СЕКК. Описано функціональні елементи системи згідно з ГОСТ 24.204.80, ГОСТ 24.201-79, ГОСТ 19.201-78, ГОСТ 34.602-89, IEEE Std 1233, 1998 Edition, IEEE Std 830-1998. Розроблено програмні засоби формування, управління та супроводу контенту. Подано програмні реалізації розроблених СЕКК із підсистемами опрацювання інформаційних ресурсів для організації е-комерції в інтернет-газетах та інтернет-журналах. Запропоно- вано функціонально-логістичний метод опрацювання контенту як етап життєвого циклу контенту. Метод опрацювання комерційного контенту описує процеси формування та рубрикації електронних дайджестів і спрощує технологію управління комерційним контентом. У роботі проаналізовано основні проблеми функціональних сервісів опрацювання комерційного контенту. Запропонований метод дає можливість створити засоби опрацювання інформаційних ресурсів та реалізувати СЕКК. In the given article the main problems of electronic content commerce and functional services of commercial content processing are analyzed. The proposed model gives an opportunity to create an instrument of information resources processing in electronic content commerce systems (ECCS) and to implement the subsystem of commercial content formation, management and support. The process of ECCS design and creation as an Internet marketing result is iterative. It contains in its structure a number of stages (from the analysis, design and development of a plan to a prototype construction and experimental tests). The latter process begins with the specifications and layout formation, content template creation, content formation and its subsequent publishing according to the site’s structure. In the initial stages (before setting functional requirements and development process initiation) regular users are involved into the process through poll letters, alternative design and prototyping of varying degrees of readiness. Thus, valuable information is collected without much effort, along with both evoking users’ sense of direct involvement in the design process, as well as winning their trust. The paper analyzes sequence methods and models of information resources processing in electronic content-commerce systems. It also allocates the basic laws of the transition from commercial content formation to its implementation. The formal model of ECCS is created, which allows the implementation in phases of the commercial content lifecycle. The developed formal model of information resources processing in electronic content-commerce systems allows us to create a generalized typical architecture of ECCS. The generalized typical architecture of ECCS is proposed in the paper, which helps implement the processes of commercial content formation, management and realization. Based on the analysis of the basic tasks of electronic content commerce system (ECCS), instrumental means, information technologies and software for constructing of such systems have been analyzed and summarized in the article. ECCS functional diagram with information resources processing subsystems has been developed. The overall architecture, objectives and principles of ECCS realization were described in details. The functional elements of the system were described according to GOST 24.204.80, GOST 24.201 79, GOST 19.201-78, GOST 34.602-89, IEEE Std 1233, 1998 Edition, IEEE Std 830-1998. Software creation tools as well as management and maintenance of the content, and the software realizations of developed ECCS with information resources processing subsystems to set up e-commerce in online newspapers and journals are also presented in the article. The functional logistic method of content processing as the content life cycle stage is proposed in the given article. The method of commercial content processing describes the information resources formation and rubrication processes and simplifies the commercial content management. In the given article the main problems of functional services of commercial content processing are analyzed. The proposed method gives an opportunity to create means of information resources processing and to implement the commercial ECCS.
  • Thumbnail Image
    Item
    Особливості методів контент-аналізу текстових масивів даних web-ресурсів у межах регіону
    (Видавництво Львівської політехніки, 2015) Чирун, Л. Б.; Кучковський, В. В.; Висоцька, В. А.
    Описано метод інтегрованого опрацювання неоднорідних інформаційних ресурсів web-систем, який ґрунтується на моделі подання даних як узгодженого поєднання значень, правил їх зображення, правил інтерпретації та структури. Метод передбачає декомпозицію загального процесу на підпроцеси інтеграції значень, синтаксису даних, семантики і структури. Перевагою такого підходу до інтеграційних процесів є можливість їх виконання на рівні метасхем даних, що зменшує кількість звернень до власне даних web-систем, обсяги яких можуть бути значними. У статті запропоновано модель життєвого циклу контенту в системах електронної комерції. Модель описує процеси опрацювання інформаційних ресурсів у системах електронної контент-комерції та спрощує технологію автоматизації управління контентом. У роботі проаналізовано основні проблеми електронної комерції та функціональних сервісів управління контентом. Запропоновано метод управління комерційним контентом як етап життєвого циклу контенту в системах електронної комерції. Метод управління комерційним контентом описує процеси формування інформаційних ресурсів у системах електронної контент-комерції та спрощує технологію управління комерційним контентом. У цій роботі проаналізовано основні проблеми електронної контент-комерції та функціональних сервісів опрацювання комерційного контенту. Запропонований метод дає можливість створити засоби опрацювання інформаційних ресурсів у системах електронної контент-комерції та реалізувати підсистему управління комерційним контентом. Розглянуто питання розроблення методів та програмних засобів опрацювання інформаційних ресурсів у інтернет-системах. Сформульовано новий підхід застосування та впровадження бізнес-процесів для побудови таких систем. Розроблено методи та програмні засоби опрацювання контенту та інформаційного ресурсу. In the paper the method of integrated processing of heterogeneous information resources web-systems is described. This method is based on the model of data description as a coherent combination of data values, rules of data representation, interpretation rules and data structure. The method involves decomposition of general process into subprocesses of data values integration, data syntax integration, semantics and structure integration. The advantage of this approach is that the integration process can be performed at data metascheme level. It allows to reduce the number of access operation to very large data sets of web-systems. In the given article content lifecycle model in electronic commerce systems is proposed. The model describes the processes of information resources processing in the electronic content commerce systems and simplifies the content automation management technology. In the paper the main problems of e-commerce and content function management services are analyzed. The method of commercial content management as the content life cycle stage in electronic commerce systems is proposed. The method of commercial content management describes the information resources forming in electronic content commerce systems and automation technology that simplifies the commercial content management. The main problems of electronic content commerce and functional services of commercial content management are analyzed. The proposed method gives an opportunity to create an instrument of information resources processing in electronic commerce systems and to implement the subsystem of commercial content management. The article discusses the development of unified methods and software tools for processing information resources in the Internet systems. A new approach to application and implementation of business processes is formulated for the construction of these systems. The methods and software tools of content and information resource processing are developed.