Культурно-освітня складова діяльності кримськотатарської спільноти в Україні

Loading...
Thumbnail Image

Date

2011

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Видавництво Львівської політехніки

Abstract

Проаналізовано політику Української держави щодо відродження національно культури, захисту прав і свобод кримськотатарського населення України. Проаналізовано стан культурно-освітнього розвитку кримськотатарської спільноти в Україні. Визначено завдання культурно-освітньої політики України щодо досягнення міжетнічної гармонії етнокультурної рівноваги в Криму. Запропоновано вирішувати етнокультурні проблем Криму в межах мультикультуралізму, поважного і позитивного ставлення до різних етнокультурних груп і добровільної орієнтації соціальних інститутів суспільства на її потреби. The policy of the Ukrainian state in relation to the revival of national culture, defence of rights and freedoms of Crimean tatars population is analysed. Cultural and educational development of Crimean tatars community status in Ukraine is analysed. Task of cultural and educational policy of Ukraine in relation to achievement of interethnic harmony and ethnic-cultural equilibrium in Crimea is shown. To settle the ethnic-cultural problems of Crimea within the limits of multiculturalism, worthy and positive attitude toward different ethnic-cultural groups and voluntarily orientation of social institutes of society on their necessities.

Description

Keywords

мовно-етнічна ідентифікація, кримськотатарська спільнота, культурно-освітня політика, мультикультуралізм, Crimean tatars community, cultural and educational policy, lingually-ethnic authentication, multiculturalism

Citation

Щерба О. Культурно-освітня складова діяльності кримськотатарської спільноти в Україні / Оксана Щерба // Українська національна ідея: реалії та перспективи розвитку : [збірник наукових праць] / Національний університет "Львівська політехніка" [та інші]. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2011. – Випуск 23. – С. 175–179. – Бібліографія: 9 назв.

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By