Застосування маркетингової інтернет-реклами у виробничо-комерційній діяльності підприємств України

Loading...
Thumbnail Image

Date

2010

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Видавництво Львівської політехніки

Abstract

Розглянуто сучасні способи розміщення реклами у мережі Інтернет у виробничо-комерційній діяльності підприємств України. Проведено порівняльну характеристику способів здійснення рекламної кампанії в Інтернеті, їхніх переваг та недоліків, проаналізовано обсяги витрат на Інтернет-рекламу в Україні. Запропоновано найефективніші засоби Інтернет-реклами для ефективного просування підприємств України у сфері виробничо-комерційної діяльності на перспективу. The modern methods of placing of advertising are considered in a network the Internet in produce commercial activity of enterprises of Ukraine. Comparative description of methods of realization of publicity campaign is conducted in the, their advantages and failings, the volumes of charges Internet-advertising, are analysed on in Ukraine. The most effective facilities Internet advertising of are offered for effective advancement of enterprises of Ukraine in the field of produce commercial activity on a prospect.

Description

Keywords

виробничо-комерційна діяльність, підприємства, комерційне середовище, товари, Інтернет-реклама, банерна реклама, регіональна популярність, потенційні споживачі, блоги, блогосфера, контекст, іміджева реклама, електронна пошта, веб-сайт, produce commercial activity, enterprises, commercial environment, commodities, Internet-advertising, baner-advertising, regional popularity, potential users, blogs, blogosphere, context, imaginary advertising, e-mail, web site

Citation

Буряк П. Ю. Застосування маркетингової інтернет-реклами у виробничо-комерційній діяльності підприємств України / П. Ю. Буряк, Р. П. Дудяк, С. Я. Бугіль // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2010. – № 690 : Логістика. – С. 200-206. – Бібліографія: 8 назв.

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By