Взаємозв’язок суб’єктів маркетингу партнерських відносин

Loading...
Thumbnail Image

Date

2010

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Видавництво Львівської політехніки

Abstract

Досліджено роль маркетингу партнерських відносин у сучасному бізнесі та види суб'єктів партнерського маркетингу. Проаналізовано можливі взаємозв'язки між бізнес-суб'єктами. Наведено переваги формування маркетингу партнерських відносин для різних бізнес-суб'єктів ринку. Запропоновано схему взаємозв‘язку суб'єктів маркетингу партнерських відносин. In the article researches the important relationships marketing in modern business and the types of subject of relationships marketing; analyses the possible relations between subjects of business; suggests advantages relationships marketing of various subject of business; proposes the diagram relationships marketing of business subject.

Description

Keywords

Citation

Князик Ю. М. Взаємозв’язок суб’єктів маркетингу партнерських відносин / Ю. М. Князик // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2010. – № 690 : Логістика. – С. 321-326. – Бібліографія: 16 назв.

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By