Критерії сегментації національного ринку рекреаційних послуг
Loading...
Files
Date
2010
Authors
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Видавництво Львівської політехніки
Abstract
Здійснено порівняльний аналіз принципів сегментації ринку рекреаційних послуг. На основі вітчизняного та зарубіжного досвіду сегментації запропоновано власне бачення сегментації ринку рекреаційних послуг з урахуванням принципів сталого (збалансованого) розвитку рекреаційної сфери. A comparative analysis of principles of market segmentation of recreational services are made. proposed own vision of segmentation of market of recreational services including the principles of
sustainable development recreational areas based on national and international experience.
Description
Keywords
Citation
Добуш Ю. Я. Критерії сегментації національного ринку рекреаційних послуг / Ю. Я. Добуш // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2010. – № 690 : Логістика. – С. 240–247. – Бібліографія: 10 назв.