Реклама в соціальних мережах – сутність і дилеми
Loading...
Files
Date
2010
Authors
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Видавництво Львівської політехніки
Abstract
Досліджено напрями застосування сайтів соціальних мереж в просуванні продукту і досліджено процеси, які відбуваються під час підготовки і реалізації головної проблеми компанії – формування сприйняття клієнтом торгової марки, залучення нових клієнтів і здійснення повторних закупівель. In the article the directions to use social networking sites to promote products and investigated the processes that take place during the preparation and implementation of the core problem - the perception of the client brand, attract new customers and repeatpurchases of
Description
Keywords
сайти соціальних мереж, інструменти просування, рекламне звернення, “Brand Entertainment”, Word-of-mouth маркетинг, social networking sites, tools, promotion, advertising appeals, “Brand Entertainment”, Word-of-Mouth Marketing
Citation
Мороз М. Реклама в соціальних мережах – сутність і дилеми / М. Мороз // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2010. – № 690 : Логістика. – С. 392–398. – Бібліографія: 21 назвa.