Планування маркетингу відносин на сільськогосподарських підприємствах

Loading...
Thumbnail Image

Date

2010

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Видавництво Львівської політехніки

Abstract

Досліджено стан розвитку маркетингу на сільськогосподарських підприємствах та сформульовано закономірності поширення концепції маркетингу відносин у агробізнесі. Визначено характерні особливості планування у традиційному маркетингу та на основі маркетингу відносин. Наведено послідовність етапів з планування та реалізації маркетингу відносин на сільськогосподарських підприємствах та визначено його специфіку у цій галузі. The state of the relationships marketing development in the agricultural firms is explored and the rules of the relationships marketing conception’s spreading in agrobusiness are formulated. The particular features of the planning in traditional marketing and in relationship marketing are determined. The process of relationships marketing planning and realization in the agricultural firms is resulted and it’s specificity in this branch is defined.

Description

Keywords

маркетинг відносин, бізнес-партнери, маркетингове планування, процес планування маркетингу відносин, цінність відносин, агропромисловий комплекс

Citation

Морохова В. О. Планування маркетингу відносин на сільськогосподарських підприємствах / В. О. Морохова, В. Б. Шумська // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2010. – № 690 : Логістика. – С. 399–403. – Бібліографія: 5 назв.

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By