Проблеми та особливості формування і розвитку бренду України
Loading...
Files
Date
2010
Authors
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Видавництво Львівської політехніки
Abstract
Проаналізовано імідж України у сфері міжнародних відносин з врахуванням зовнішніх та внутрішніх факторів впливу. Розглянуто особливості формування бренду України як країни пострадянського простору із значними економічними проблемами. Наведено приклади брендів та процесів ребрендингу європейських держав. На основі проведеного аналізу сформульовано основні заходи щодо швидкої побудови позитивного бренду України.In article analyzed image of Ukraine in international relations according to external and internal factors influence. The article discusses the features of the brand of Ukraine as a country with significant post-Soviet economic problems. Examples of brands and the rebranding processes of different European nations are used for Ukraine as experience in research. For rapid construction of a positive brand of Ukraine were formed basic solutions of current problems.
Description
Keywords
бренд, ребрендинг, позиціонування, імідж, brand, rebranding, positioning, image
Citation
Марущак О. Я. Проблеми та особливості формування і розвитку бренду України / О. Я. Марущак, Н. С. Косар, І. І. Білик // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2010. – № 690 : Логістика. – С. 335–341. – Бібліографія: 11 назв.