Особливості реклами в соціальній мережі “Вконтакті”
Loading...
Files
Date
2010
Authors
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Видавництво Львівської політехніки
Abstract
Проаналізовано соціальну мережу “ВКонтакті”. Описано форми поширення реклами в соціальній мережі “ВКонтакті” та охарактеризовано їхні особливості. Визначено переваги та недоліки розміщення реклами в соціальній мережі “ВКонтакті”.The social network “Vkontakte” was analysed. The forms of distribution of advertising in the social network “Vkontakte” and their features were analysed. The advantages and disadvantages of
placing of advertising in the social network “Vkontakte” were defined.
Description
Keywords
соціальна мережа “ВКонтакті”, вірусний маркетинг, контекстна реклама, банерна реклама, брендові додатки, social network “Vkontakte”, viral marketing, context advertising, banner advertising, brand additions
Citation
Матвій І. Є. Особливості реклами в соціальній мережі “Вконтакті” / І. Є. Матвій, І. Я. Кулиняк // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2010. – № 690 : Логістика. – С. 375–380. – Бібліографія: 16 назв.