Особливості реклами в соціальній мережі “Вконтакті”

Loading...
Thumbnail Image

Date

2010

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Видавництво Львівської політехніки

Abstract

Проаналізовано соціальну мережу “ВКонтакті”. Описано форми поширення реклами в соціальній мережі “ВКонтакті” та охарактеризовано їхні особливості. Визначено переваги та недоліки розміщення реклами в соціальній мережі “ВКонтакті”.The social network “Vkontakte” was analysed. The forms of distribution of advertising in the social network “Vkontakte” and their features were analysed. The advantages and disadvantages of placing of advertising in the social network “Vkontakte” were defined.

Description

Keywords

соціальна мережа “ВКонтакті”, вірусний маркетинг, контекстна реклама, банерна реклама, брендові додатки, social network “Vkontakte”, viral marketing, context advertising, banner advertising, brand additions

Citation

Матвій І. Є. Особливості реклами в соціальній мережі “Вконтакті” / І. Є. Матвій, І. Я. Кулиняк // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2010. – № 690 : Логістика. – С. 375–380. – Бібліографія: 16 назв.

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By