Оцінка якості навчання спеціалістів з менеджменту та туризму

Loading...
Thumbnail Image

Date

2010

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Видавництво Львівської політехніки

Abstract

Наведено критичний огляд методів оцінювання якості навчання у ВНЗ, сформульовано вимоги до критерію оцінювання якості навчання і на цій підставі запропоновано кількісний критерій та обґрунтовано придатність запропонованого критерію для оцінювання якості навчання. Запропоновано ресурсно-цільовий підхід до оцінювання досягнення цілей у системі дерева цілей навчання у ВНЗ, а в якості критерію оцінювання навчання прийнято ймовірність досягнення цілей. The critical review of evaluation of education quality methods in high school is presented, formulated requirements for criterion of evaluation of education quality, proposed quantitative criterion, substantiated usefulness of chosen criterion for evaluate of education quality in the article. There is proposed approach „aims – resources” education system in high school, criterion of evaluation education quality in this system gives probability of attainment of education aims.

Description

Keywords

якість навчання у ВНЗ, оцінка якості навчання, кількісний критерій оцінки якості навчання, education quality in high school, evaluation of education quality, quantitative criterion for evaluate of education quality

Citation

Точинска Й. В. Оцінка якості навчання спеціалістів з менеджменту та туризму / Й. В. Точинска, M. O. Фуртак // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2010. – № 690 : Логістика. – С. 473–478. – Бібліографія: 11 назв.

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By