Основні форми та методи стимулювання експорту продукції машинобудівних підприємств
Loading...
Files
Date
2010
Authors
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Видавництво Львівської політехніки
Abstract
Проаналізовано основні інструменти, що застосовуються країнами світу з метою стимулювання експорту продукції. Наголошено на необхідності застосування відповідних інструментів стимулювання з метою посилення позицій вітчизняних виробників машинобудівної продукції на
світових ринках. Виділено основні методи стимулювання експорту продукції машинобудівних підприємств та їх зв’язок з формами. There are analysed basic instruments which are used with the aim of product export stimulation by the world countries. It is marked the necessity of certain stimulating instruments application with the aim of strengthening the home machine-building producer’s positions on world markets. There are distinguished the basic methods to stimulate export of machine-building product and their connection with formulas.
Description
Keywords
машинобудівні підприємства, експорт, зовнішньоекономічна діяльність, стимулювання експорту, форми та методи стимулювання, інструменти стимулювання, machine-building enterprises, export, foreign economic activities, export stimulation, methods of stimulation, instruments of stimulation
Citation
Ковальчук-Швецова М. Б. Основні форми та методи стимулювання експорту продукції машинобудівних підприємств / М. Б. Ковальчук-Швецова // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2010. – № 690 : Логістика. – С. 612–617. – Бібліографія: 10 назв.