Стандартизація на рівні маркетингових досліджень

Loading...
Thumbnail Image

Date

2011

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Видавництво Національного університету «Львівська політехніка»

Abstract

Розглянуто принципи стандартизації з метою індустріалізації складових частин маркетингових досліджень як наукового продукту. Стандартизація передбачає типізацію на основі уніфікації інформаційного, алгоритмічного, програмного, технологічного та іншого забезпечення і застосування стандартних рішень у маркетингових дослідженнях. Principles of standardization with the purpose of industrialization of component parts of marketing researches as a scientific product have been considered. Standardization foresees typification on the basis of unification of the informative, algorithmic, programmatic, technological and other providing and application of standard decisions in marketing researches.

Description

Keywords

стандартизація, маркетингові дослідження, індустріалізація, алгоритм, блок, модуль, діагностика, ринок, підприємство, товар, споживач, зворотний зв’язок, кластер, нейромережі, програмне забезпечення, прогноз, управління, standardization, market research, industrialization, algorithm, block, module, diagnostic, market, enterprise, product, customer, feedback, cluster, neironetworks, program providing, forecast, management

Citation

Морозов В. О. Стандартизація на рівні маркетингових досліджень / В. О. Морозов, О. М. Антоненко, Р. Л. Сопільник // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2011. – № 706 : Логістика. – С. 114–120. – Бібліографія: 9 назв.

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By