Передумови і наслідки організації маркетингової діяльності на засадах організаційної культури
Loading...
Files
Date
2008
Authors
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Видавництво Національного університету "Львівська політехніка"
Abstract
Обґрунтовується необхідність організації маркетингової діяльності на засадах організаційної культури із врахуванням сучасних соціокультурних тенденцій. Аналізуються наслідки використання фактора організаційної культури в маркетинговій політиці підприємства. Підкреслюється роль соціально орієнтованого маркетингу в гармонізації корпоративного інтересу із загальносуспільним. The necessity of organization of marketing activity is grounded on principles of organizational culture recognition modern socialcultural tendencies. The consequences of the use of factor of organizational culture are analysed in the marketing policy of enterprise. The role of the socially oriented marketing is underlined in harmonization of corporate interest with generalpublic.
Description
Keywords
Citation
Захарчин Г. М. Передумови і наслідки організації маркетингової діяльності на засадах організаційної культури / Г. М. Захарчин // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2008. – № 633 : Логістика. – С. 250–256. – Бібліографія: 7 назв.