Моделювання відображення навколишнього середовища в 3D-об'єктах у реальному режимі часу

Loading...
Thumbnail Image

Date

2012

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Видавництво Львівської політехніки

Abstract

Запропоновано вдосконалений метод візуалізації 3D-об’єктів, що мають властивість відображення на своїх поверхнях навколишнього середовища. Розглянуто процес візуалізації відбиття світла від поверхонь 3D-об’єктів за законом Ламберта та процес візуалізації відображення навколишнього середовища на поверхнях 3D-об’єктів із використанням кубічних карт. Відкоректовано вектор відбиття під час його обчислення в процесі візуалізації відбиття навколишнього середовища. Розроблено процес пост - обробки кубічних карт. Комплексне врахування цих процесів забезпечує покращення реалістичності зображень. An improved method for visualization of 3D-objects that have the ability to display on their surface environment. The process of rendering the reflection of light from the surfaces of 3Dobjects using Lambert law and process visualization environment mapping on the surfaces of 3Dobjects using cube maps technique. Reflection vector is corrects when it calculates in process of reflection of environment. The mechanism has been designed after processing cube map. This method guarantees the objects image quality because there is complicity usage of this processes.

Description

Keywords

візуалізація, моделі освітлення, етоди відображенням, кубічні карти, visualization, lighting models, methods of display, cube maps

Citation

Різник О. Моделювання відображення навколишнього середовища в 3D-об'єктах у реальному режимі часу / О. Різник, О. Лисак // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2012. – № 732 : Комп’ютерні науки та інформаційні технології. – С. 217-224. – Бібліографія: 8 назв.

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By