Моделювання відображення навколишнього середовища в 3D-об'єктах у реальному режимі часу
Loading...
Date
2012
Authors
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Видавництво Львівської політехніки
Abstract
Запропоновано вдосконалений метод візуалізації 3D-об’єктів, що мають властивість відображення на своїх поверхнях навколишнього середовища. Розглянуто процес візуалізації відбиття світла від поверхонь 3D-об’єктів за законом Ламберта та процес візуалізації відображення навколишнього середовища на поверхнях 3D-об’єктів із використанням кубічних карт. Відкоректовано вектор відбиття під час його обчислення в процесі візуалізації відбиття навколишнього середовища. Розроблено процес пост - обробки кубічних карт. Комплексне врахування цих процесів забезпечує покращення реалістичності зображень. An improved method for visualization of 3D-objects that have the ability to display on their surface environment. The process of rendering the reflection of light from the surfaces of 3Dobjects using Lambert law and process visualization environment mapping on the surfaces of 3Dobjects using cube maps technique. Reflection vector is corrects when it calculates in process of reflection of environment. The mechanism has been designed after processing cube map. This method guarantees the objects image quality because there is complicity usage of this processes.
Description
Keywords
візуалізація, моделі освітлення, етоди відображенням, кубічні карти, visualization, lighting models, methods of display, cube maps
Citation
Різник О. Моделювання відображення навколишнього середовища в 3D-об'єктах у реальному режимі часу / О. Різник, О. Лисак // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2012. – № 732 : Комп’ютерні науки та інформаційні технології. – С. 217-224. – Бібліографія: 8 назв.