Розроблення конкурентних маркетингових стратегій за індуктивною технологією системних інформаційно-аналітичних досліджень
Loading...
Date
2012
Authors
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Видавництво Львівської політехніки
Abstract
Пропонується нова технологія розроблення конкурентних маркетингових стратегій на прикладі розвитку корпоративної мережі фірмової торгівлі охолодженими м'ясопродуктами, яка ґрунтується на індуктивних принципах системних інформаційно-аналітичних досліджень. Показана висока ефективність застосування такої технології
як на стадіях проектування маркетингових стратегій, так і у реальному бізнесі. The new technology of creating competitive marketing strategies on example of the development corporative firm-trade network of the chilled meat products is considered. It is based on the inductive principles of system information-analytical researches. The high efficiency of the proposed technology, both at the design of marketing strategies stage and at the stage of real business implementation is shown.
Description
Keywords
cистемно-аналітичне дослідження, маркетингова стратегія, інформаційний базис, індуктивний метод, критерії оптимальності, system-analytical research, marketing strategy, information base, the inductive method, optimality criteria
Citation
Осипенко В. Розроблення конкурентних маркетингових стратегій за індуктивною технологією системних інформаційно-аналітичних досліджень / В. Осипенко // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2012. – № 732 : Комп’ютерні науки та інформаційні технології. – С. 351-358. – Бібліографія: 5 назв.