Стратегічна роль маркетингу у політиці ресурсозбереження та забезпечення ефекту масштабу машинобудівних підприємств

Loading...
Thumbnail Image

Date

2012

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Видавництво Львівської політехніки

Abstract

Проаналізовано особливості функціонування машинобудівної промисловості України, структуру витрат машинобудівних підприємств, розглянуто перспективи зменшення витрат за рахунок впровадження ресурсоощадних заходів та маркетингових інструментів. Визначено чинники ринкового середовища, які змінюють структуру операційних витрат, і доведено актуальність впровадження інноваційних технологій. The features of operation of machine-building industry of Ukraine, the cost structure of machine-building enterprises, Perspectives reduce costs by introducing energy-saving measures and marketing tools. The factors of market environment that alter the structure of operating costs and prove the relevance of innovative technologies.

Description

Keywords

ресурсозбереження, машинобудівні підприємства, ефект масштабу, інновації, маркетинг, resource, machine-building enterprises, economies of scale, innovation, the marketing

Citation

Мних О. Б. Стратегічна роль маркетингу у політиці ресурсозбереження та забезпечення ефекту масштабу машинобудівних підприємств / О. Б. Мних, Д. О. Іванова // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2012. – № 735 : Логістика. – С. 137-145. – Бібліографія: 13 назв.

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By