Використання Help Desk систем у роботі бібліотек

Loading...
Thumbnail Image

Date

2013

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Національний університет "Львівська політехніка"

Abstract

Проведено аналіз процесів впровадження і використання Help Desk систем у роботі бібліотек. The analysis of Help Desk system introduction and usage in library work was conducted.

Description

Keywords

Help Desk, ІТ сервіс менеджмент, GLPI, бібліотека, ІТ service management, library

Citation

Букатевич К. А. Використання Help Desk систем у роботі бібліотек / К. А. Букатевич, С. Д. Палюх, Д. О. Тарасов // Сучасні проблеми діяльності бібліотеки в умовах інформаційного суспільства : матеріали п’ятої міжнародної науково-практичної конференції, 11–12 вересня 2013 року, Львів / Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Національний університет "Львівська політехніка", Науково-технічна бібліотека ; [редколегія : О. В. Шишка, Н. Е. Кунанець, Д. О. Тарасов, І. О. Бєлоус, Р. С. Самотий, А. І. Андрухів]. - Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2013. - С. 191-203. - Бібліографія: 13 назв.

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By