Вимірювання соціальних медіа в контексті цілей маркетингової діяльності
Loading...
Date
2012
Authors
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Видавництво Львівської політехніки
Abstract
Проаналізовано визначення змісту поняття “соціальні медіа”, із застосуванням критеріїв
наявності суспільної складової та широти охоплення виокремлено головні категорії соціальних медіа. Агрегуючи різні підходи, які використовують для оцінювання засобів масової комунікації, сформовано систему показників для комплексного вимірювання соціальних медіа. The analysis of determinations of maintenance of concept “social medias” is carried out in the
article, on the basis of criteria of presence of public constituent and breadth of scope the main categories of social medias are distinguished. Aggregating different approaches which exist to the evaluation of mass communication facilities, a complex system of indexes for the evaluation of social medias is offered.
Description
Keywords
соціальні медіа, віртуальний світ, вимірювання ефективності, social media, virtual world, effeciency measurement
Citation
Кузяк М. Вимірювання соціальних медіа в контексті цілей маркетингової діяльності / М. Кузяк // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2012. – № 749 : Логістика. – C. 183–187. – Бібліографія: 10 назв.