Вимірювання соціальних медіа в контексті цілей маркетингової діяльності

Loading...
Thumbnail Image

Date

2012

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Видавництво Львівської політехніки

Abstract

Проаналізовано визначення змісту поняття “соціальні медіа”, із застосуванням критеріїв наявності суспільної складової та широти охоплення виокремлено головні категорії соціальних медіа. Агрегуючи різні підходи, які використовують для оцінювання засобів масової комунікації, сформовано систему показників для комплексного вимірювання соціальних медіа. The analysis of determinations of maintenance of concept “social medias” is carried out in the article, on the basis of criteria of presence of public constituent and breadth of scope the main categories of social medias are distinguished. Aggregating different approaches which exist to the evaluation of mass communication facilities, a complex system of indexes for the evaluation of social medias is offered.

Description

Keywords

соціальні медіа, віртуальний світ, вимірювання ефективності, social media, virtual world, effeciency measurement

Citation

Кузяк М. Вимірювання соціальних медіа в контексті цілей маркетингової діяльності / М. Кузяк // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2012. – № 749 : Логістика. – C. 183–187. – Бібліографія: 10 назв.

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By