Логістика. – 2012. – № 749

Permanent URI for this collectionhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/20840

Вісник Національного університету "Львівська політехніка"

У Віснику опубліковано результати наукових досліджень професорського-викладацького складу та співробітників Національного університету “Львівська політехніка”, українських та закордонних вищих навчальних закладів, в яких висвітлені сучасні проблеми теорії логістики та маркетингу та їх адаптація до умов функціонування вітчизняного ринку, обґрунтовані методи маркетингового та логістичного управління, розглянуті механізми формування та проектування логістичних систем, проаналізований практичний міжнародний досвід інтеграції логістики і маркетингу, єврологістики та євромаркетингу. Матеріали становлять інтерес і можуть бути корисними для широкої наукової громадськості, керівників державних виконавчих органів і організацій усіх форм власності, викладачів, слухачів системи підвищення кваліфікації, студентів вищих навчальних закладів.

Вісник Національного університету "Львівська політехніка" / Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Національний університет "Львівська політехніка". – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2012. – № 749 : Логістика / відповідальний редактор Є. В. Крикавський. – 564 с. : іл. – Бібліографія в кінці розділів.

Browse

Search Results

Now showing 1 - 10 of 99
  • Thumbnail Image
    Item
    Панєвропейські аспекти розвитку української транспортно-логістичної системи
    (Видавництво Львівської політехніки, 2012) Надашкевич, В. О.; Таранський, І. П.; Рикованова, І. С.; Хтей, Н. І.
    Розглянуто особливості наявної транспортної системи країн ЄС-25 та України, а також останні тенденції, роль органів влади у забезпеченні розвитку. Розкрито сутність транспортної логістичної системи та її елементів. Підкреслено важливість інтеграції транспортної логістичної системи України у панєвропейську. Essence of the existing transport system’s features in the EU-25 and Ukraine as well as recent trends and the role of government in promoting development. Adduced the substance of the trasnport logistics system and its elements. The importance to integrate Ukrainian transport logistics system to the Pan-European.
  • Thumbnail Image
    Item
    Методологія прогнозування споживчої інноваційності
    (Видавництво Львівської політехніки, 2012) Решетілова, Т. Б.; Ніколаєва, В. К.
    На основі аналізу тенденцій поведінки споживачів встановлено, що сучасний споживач готовий вступати у комунікацію з підприємством на етапі створення інноваційного товару. Для визначення атрибутів інноваційних товарів досліджено композиційний та декомпозиційний підходи, проаналізовано їх особливості та обмеження у застосуванні. Обґрунтована доцільність поєднання обох підходів для визначення атрибутів інноваційного товару. Запропонована послі- довність використання декомпозиційного та композиційного підходів для визначення споживчих переваг інноваційного товару. Based on the trend analysis of consumer behavior it is found that the modern consumer is willing to engage in communication with the enterprise at the stage of creation the innovation products. The compositional and decompositional approaches for defining the innovation products attributes are explored, it’s characteristics and limitations are analyzed. The necessity of combining both approaches for defining the innovation products attributes is justified. The sequence of using the decompositional and compositional approaches for determining the customer preferences of consumer innovations is proposed.
  • Thumbnail Image
    Item
    Принципи логістичного забезпечення розвитку регіону
    (Видавництво Львівської політехніки, 2012) Хвищун, Н. В.
    Здійснено аналіз підходів до понять “регіональна логістика” та “регіональна логістична система”, що дасть змогу в подальшому, виявивши властивості регіону, визначити складові регіо- нальної логістичної системи та основні принципи логістичного забезпечення розвитку регіону. In this article analyzes approaches to the concepts of “regional logistics” and “regional logistics system” that will continue to find properties in the region, identify components of regional logistics system and the basic principles of logistics software development. Use of logistics in the regional economy is manifested through the processes of formation and development of logistics systems. This is reflected, on the one hand, the identification of stream systems, ie the formation of a specific object management – economic flows, the other – in the implementation in practice of regional management logistics management tool that provides permanent, systematic and effective management of these flow processes, adequate objectives and priorities for regional development. Principles of logistics development in the region defined: the principle of integrity, hierarchy, integrated logistics paradigm, global optimization goals, achieve synergies, the principle of information. Key words: logistics, principle, region, principles of logistic providing of regional development.
  • Thumbnail Image
    Item
    Маркетингова інформаційна система: механізм управління потоками
    (Видавництво Львівської політехніки, 2012) Черненко, О. В.
    Проаналізовано різні погляди на структуру маркетингової інформаційної системи. Розглянуто особливості формування та параметри потоків між підсистемами в маркетинговій інформаційній системі. Визначено основні функції системи зберігання даних, інформації, методів та моделей. Виділено систему моніторингу та систему маркетингових досліджень як активні системи, що виконують функції збору, генерування та перетворення інформації, та показано основні відмінності між ними. The analysis of the existing views on the structure of the marketing information system, selection of its elements and separation subsystems is carried out in the article. The features of the formation, structure and parameters of marketing information flows are shown. The following subsystems of marketing information system are allocated: the monitoring system, the marketing research system, and the data, information, methods and models storing system. The linkage between the monitoring system and the system of marketing research is explained. The features of managerial situations that lead to the need for marketing research are presented. Information generation process, which involved internal and external sources of information that are the basis for management decisions, is displayed. The basic functions of the data, information, methods and models storing system, which constitute information messages that are the result of processing search requests received from other subsystems, are shown. Major difference in the functioning of the monitoring system and the marketing research system as active mechanism performing the collection, generation and transformation of information are performed.
  • Thumbnail Image
    Item
    Розвиток ринку експрес-доставки в України
    (Видавництво Львівської політехніки, 2012) Чорнописька, Н. В.; Кубрак, Н. Р.; Чорнописький, Р. С.
    Досліджено найдинамічніший сегмент ринку логістичних послуг України – експрес- доставку. Проаналізовано розвиток національного ринку експрес-доставки в динаміці, здійснено структурне порівняння. Охарактеризовано конкуренцію між поштовими, кур’єрськими, транспортно-експедиційними та логістичними операторами ринку. Ідентифіковано основні чинники, які визначають нинішній стан ринку експрес-доставки. Спрогнозовано напрям розвитку ринку експрес-доставки в майбутньому. In the article the fastest growing segment of the market of logistics services in Ukraine - express delivery - is shown. Development of the national market of express delivery in dynamic are analyzed, the structural comparison of the market of express delivery are maded. Competition between postal, courier, freight forwarding and logistics operators are characterized. The main factors that determine the current state of the market of express delivery is identified. Direction of the market of express delivery in the future is predicted.
  • Thumbnail Image
    Item
    Імітаційна модель ланцюга вартості для управління інноваційними процесами
    (Видавництво Львівської політехніки, 2012) Новаківський, І. І.; Соляник, Л. С.
    Розглядається використання імітаційного моделювання в ланцюгах вартості під час управління інноваційними процесами. Оцінити вплив інтеграції організацій в територіально розподілені ланцюги вартості на параметри інноваційної діяльності. Розроблено метод роз- рахунку ефективності в ланцюгу вартості шляхом застосування елементів за імітаційного моделювання та застосування інформаційних технологій. The article is sanctified to the use of imitation model in the chains of value at a management innovative processes. A basic task, put in this work, is a nestimation of influence of integration of organization sintheterritorial up-diffused chains of value on the parameters of innovative activity. For this purpose the method of calculation of efficiency is worked out into the chain of value by application of elements at imitation model and application of information technologies.
  • Thumbnail Image
    Item
    Сутність та класифікація індикаторів соціально-економічного розвитку підприємства
    (Видавництво Львівської політехніки, 2012) Фещур, Р. В.; Шишковський, С. В.; Яворська, Н. Р.
    Проаналізовано основні визначення терміна “індикатор” як провідного вимірника струк- турних характеристик, функціональних властивостей соціально-економічної системи, її стану чи зміни, який використовують з метою аналізування та прогнозування напрямів її розвитку у певних умовах функціонування. Відображено відмінності між категоріями індикатор і показник. На основі дослідження наукової літератури розроблено класифікацію індикаторів з урахуванням специфіки розвитку підприємств. In the article basic determinations of term of indicator as leading measure of structural characteristics, functional properties of the socio-economic system, its state or changes, which is used to analyze and predict directions of its development in certain operating conditions are analyzed. Differences between categories indicator and index are represented. On the basis of research of scientific literature classification of indicators is worked out with taking into account specific of development of enterprises.
  • Thumbnail Image
    Item
    Розвиток транспортної політики в Україні згідно з вимогами ЄС на прикладі вантажних перевезень залізничного і автомобільного транспорту
    (Видавництво Львівської політехніки, 2012) Мних, О. Б.; Гречин, Б. Д.
    Відображено особливості транспортної політики в Україні у сфері вантажних перевезень і доведена необхідність її удосконалення згідно з вимогами Європейського Союзу. Виявлено основні тренди, які характеризують динаміку навантажень на залізничний і автомобільний транспорт, і визначено основні напрями розвитку ринку транспортних послуг на основі критичного оцінювання досвіду Європейського Союзу. The article reflects the peculiarities of transport policy in Ukraine in transportation and proved the need to improve compliance with the requirements of the European Union. The key trends that characterize the dynamic loads on the rail and road transport, and the main directions of development of the transport market based on a critical evaluation of the experience of the European Union.
  • Thumbnail Image
    Item
    Формування віртуального бізнес-інкубатора як альтернативний метод інкубування малого бізнесу
    (Видавництво Львівської політехніки, 2012) Філіппов, В. Ю.
    Подано теоретико-методологічні засади формування віртуального бізнес-інкубатора як альтернативний метод інкубування малого бізнесу. Розглянуто етапи формування віртуального бізнес-інкубатора: попередній, створення та розвитку, його ціль та методи дій на регіональному рівні. Надано рекомендації щодо його створення та перелік типових послуг, які має надавати Інтернет-портал віртуального бізнес-інкубатора. The article presents theoretical and methodological principles of forming a virtual business incubator as an alternative method of incubation of small businesses. The stages of forming a virtual business incubator, the same as the previous one, the creation and development, its purpose and methods of action at the regional level. Provided recommendations for its creation and a sample list of services, which should have an Internet portal virtual business incubator. Article prepared on the basis of their research and previous publications.
  • Thumbnail Image
    Item
    Вплив структурних характеристик транспортного ринку на формування цінової політики на цільових ринках
    (Видавництво Львівської політехніки, 2012) Шандрівська, О. Є.; Шмід, Ю. В.; Сопільник, Л. І.
    Проаналізовано транспортний ринок України. Визначено місце сегменту автомобільних перевезень у структурі ринку логістичних послуг та проведено його структуризацію за ознаками: географією маршрутів, тоннажем, наявністю спеціального рухомого складу, специфікою (безпечністю) вантажу, регулярністю поставок; окреслено додаткові ознаки його структуризації. Зроблено висновок про визначальний вплив політики цінотворення на розвиток ринку транс- портних послуг. Розроблено алгоритм формування тарифу у сегменті автомобільних перевезень з врахуванням основних ознак структуризації цього сегменту. The analysis of dynamics of production, services of export and import, is carried out in a transport sphere of Ukraine, specified problems of a transport sector of Ukraine, the calculation of price is conducted on transportations by a motor transport and carried out analysis of factors of price influence. An analysis in the structure of market of logistic services is conducted and structuration his segment is carried out: motor-car transportations after signs. Also identified place of segment of motorcar transport expeditionary services in the structure of market of logistic services. The basic and additional signs of structuration of market of freight motor-car transportations are selected. The algorithm of forming of tariff is developed on transportation a motor transport taking into account the basic signs of structuration of segment of motor-car transportations.