Implementing a model of Enterprise 2.0 in companies of different sizes
Loading...
Date
2011
Authors
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Видавництво Львівської політехніки
Abstract
The Enterprise 2.0 model is slowly spreading in all types of
companies: small, medium and large. This is an emerging
model that involves the customer in improving the
product/service to acquire competitive advantages. In this
paper we consider 3 case studies of different sizes of
companies that have implemented the model 2.0 and from a
comparison among themselves we annotate the differences.
Description
Keywords
web 2.0 tools, enterprise 2.0, interactive websites, business community, customer opinions
Citation
Consoli D. Implementing a model of Enterprise 2.0 in companies of different sizes / Domenico Consoli // Економіка і менеджмент : матеріали ІI Міжнародної конференції молодих вчених ЕМ-2011, 24–26 листопада 2011 р., Львів, Україна / Національний університет "Львівська політехніка". – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2011. – C. 90–91. – (3-й Міжнародний молодіжний фестиваль науки). – Bibliography: 7 titles.