Implementing a model of Enterprise 2.0 in companies of different sizes

Loading...
Thumbnail Image

Date

2011

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Видавництво Львівської політехніки

Abstract

The Enterprise 2.0 model is slowly spreading in all types of companies: small, medium and large. This is an emerging model that involves the customer in improving the product/service to acquire competitive advantages. In this paper we consider 3 case studies of different sizes of companies that have implemented the model 2.0 and from a comparison among themselves we annotate the differences.

Description

Keywords

web 2.0 tools, enterprise 2.0, interactive websites, business community, customer opinions

Citation

Consoli D. Implementing a model of Enterprise 2.0 in companies of different sizes / Domenico Consoli // Економіка і менеджмент : матеріали ІI Міжнародної конференції молодих вчених ЕМ-2011, 24–26 листопада 2011 р., Львів, Україна / Національний університет "Львівська політехніка". – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2011. – C. 90–91. – (3-й Міжнародний молодіжний фестиваль науки). – Bibliography: 7 titles.

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By