Стратегічні детермінати збутової політики на ринку уніфікованої продукції

Loading...
Thumbnail Image

Date

2012

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Видавництво Львівської політехніки

Abstract

Досліджено сутність уніфікованої продукції, визначено вигоди уніфікації як для підприємств, так і для споживачів, а також висвітлено стратегії реалізації уніфікованої продукції. The article examines the nature of unified products defined benefit unify both businesses and consumers, as well as highlight the strategies of unified products.

Description

Keywords

уніфікація, уніфікація товарного асортименту, уніфікований товар, чинники впливу на ринок, стратегія, unification, standardization product lines, unified product, impacts on market, strategy

Citation

Лорві І. Ф. Стратегічні детермінати збутової політики на ринку уніфікованої продукції / І. Ф. Лорві // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2012. – № 749 : Логістика. – C. 557–560. – Бібліографія: 6 назв.

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By