Маркетингові дослідження як джерело інформації для оцінки успішності діяльності підприємства

Loading...
Thumbnail Image

Date

2012

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Видавництво Львівської політехніки

Abstract

Наведено детальну класифікацію показників результативності, ефективності та економності, які найчастіше використовуються у діяльності підприємства. Згруповано показники ефективності за основними сферами діяльності підприємства. На основі аналізу можливості використання методів маркетингових досліджень для кількісної та якісної оцінки показників ефективності, виявлено важливе значення маркетингових досліджень застосування для забезпечення успішності діяльності підприємства. The article contains a detailed classification of the indicator of results, efficiency and frugality, commonly used in the enterprise. A grouping of the efficiency indicators for the main areas of business activity is performed. Important role of application of marketing research to ensure the success of the company is revealed basing on the analysis of the possibilities of using methods of marketing research for quantitative and qualitative evaluating the efficiency.

Description

Keywords

успішність, результативність, ефективність, економність, маркетингові дослідження, success, results, efficiency, frugality, marketing research

Citation

Угольков Є.О.Маркетингові дослідження як джерело інформації для оцінки успішності діяльності підприємства / Є. О. Угольков // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2012. – № 749 : Логістика. – C. 294–298. – Бібліографія: 8 назв.

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By