Інтеграція внутрішнього маркетингу в організаційну культуру організацій сфери послуг

Loading...
Thumbnail Image

Date

2012

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Видавництво Львівської політехніки

Abstract

Відображено інтеграцію внутрішнього маркетингу в організаційну культуру через поведінкові механізми. Проаналізовано суть внутрішнього маркетингу та організаційної культури, шляхи та етапи їхньої інтеграції. Розглянуто форми впровадження філософії внутрішнього маркетингу в організаційну культуру організації. Визначено основні переваги запровадження ідей та принципів внутрішнього маркетингу для діяльності організації. Integration of internal marketing into organizational culture through behavioural mechanisms is displayed. The essence of internal marketing, organizational culture and the ways and stages of their integration is analyzed. Integration of internal marketing philosophy into the organizational culture, their forms and stages are considered. The main benefits of implementation the internal marketing ideas and principles into the organizations activity is defined.

Description

Keywords

внутрішній маркетинг, організаційна культура, організаційна поведінка, клієнт-орієнтований підхід, культура, internal marketing, organizational culture, organizational behaviour, client-oriented approach, culture

Citation

Захарчин Г. М. Інтеграція внутрішнього маркетингу в організаційну культуру організацій сфери послуг / Г. М. Захарчишин, Ю. М. Космина // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2012. – № 749 : Логістика. – C. 38–42. – Бібліографія: 13 назв.

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By