Інтеграція внутрішнього маркетингу в організаційну культуру організацій сфери послуг
Loading...
Files
Date
2012
Authors
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Видавництво Львівської політехніки
Abstract
Відображено інтеграцію внутрішнього маркетингу в організаційну культуру через поведінкові механізми.
Проаналізовано суть внутрішнього маркетингу та організаційної культури, шляхи та етапи їхньої інтеграції. Розглянуто форми впровадження філософії внутрішнього маркетингу в
організаційну культуру організації. Визначено основні переваги запровадження ідей та принципів внутрішнього маркетингу для діяльності організації. Integration of internal marketing into organizational culture through behavioural mechanisms is
displayed.
The essence of internal marketing, organizational culture and the ways and stages of their
integration is analyzed. Integration of internal marketing philosophy into the organizational culture,
their forms and stages are considered. The main benefits of implementation the internal marketing
ideas and principles into the organizations activity is defined.
Description
Keywords
внутрішній маркетинг, організаційна культура, організаційна поведінка, клієнт-орієнтований підхід, культура, internal marketing, organizational culture, organizational behaviour, client-oriented approach, culture
Citation
Захарчин Г. М. Інтеграція внутрішнього маркетингу в організаційну культуру організацій сфери послуг / Г. М. Захарчишин, Ю. М. Космина // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2012. – № 749 : Логістика. – C. 38–42. – Бібліографія: 13 назв.