Результативність організації в контексті маркетингу відносин
Loading...
Date
2012
Authors
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Видавництво Львівської політехніки
Abstract
Початками вимірювання результативності варто вважати момент, коли Ф.В. Тейлор
розробив свою чотирикрокову програму. Хоча окремі його тези залишаються такими ж
актуальними, як і двісті років тому, сьогодні людська істота не є більше додатком до машини. Ця
стаття є спробою проаналізувати стан наукових знань у контексті результативності системи
маркетингу відносин, особливо беручи до уваги таланти, в сучасному їх розумінні як осіб з
найвищим рівнем компетентності. Такий тип особистості є джерелом інноваційності, креатив-
ності, що особливо важливо в службах маркетингу сучасних міжнародних організацій. The beginnings of effectiveness measurement should be inquired, when F.W. Taylor constructed
his four step program. Although, some of his theses are as actual as two hundred years ago, today, the
human being is no longer a machine appendix. This article it is the attempt to analyze the state of
scientific knowledge in the context of effectiveness in the relationship marketing system, particularly
taking into considerations talents, understood today as highest level competency persons. This kind of
individuals is the source of innovations and creativity, what is extremely important in the marketing
departments of temporary global organizations.
Description
Keywords
результативність, зв’язки, маркетинг, управління талантами, effectiveness, relation, marketing, talent management
Citation
Яновські А. М. Результативність організації в контексті маркетингу відносин / A. M. Яновські // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2012. – № 749 : Логістика. – C. 333–340. – Бібліографія: 32 назви.