Результативність організації в контексті маркетингу відносин

Loading...
Thumbnail Image

Date

2012

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Видавництво Львівської політехніки

Abstract

Початками вимірювання результативності варто вважати момент, коли Ф.В. Тейлор розробив свою чотирикрокову програму. Хоча окремі його тези залишаються такими ж актуальними, як і двісті років тому, сьогодні людська істота не є більше додатком до машини. Ця стаття є спробою проаналізувати стан наукових знань у контексті результативності системи маркетингу відносин, особливо беручи до уваги таланти, в сучасному їх розумінні як осіб з найвищим рівнем компетентності. Такий тип особистості є джерелом інноваційності, креатив- ності, що особливо важливо в службах маркетингу сучасних міжнародних організацій. The beginnings of effectiveness measurement should be inquired, when F.W. Taylor constructed his four step program. Although, some of his theses are as actual as two hundred years ago, today, the human being is no longer a machine appendix. This article it is the attempt to analyze the state of scientific knowledge in the context of effectiveness in the relationship marketing system, particularly taking into considerations talents, understood today as highest level competency persons. This kind of individuals is the source of innovations and creativity, what is extremely important in the marketing departments of temporary global organizations.

Description

Keywords

результативність, зв’язки, маркетинг, управління талантами, effectiveness, relation, marketing, talent management

Citation

Яновські А. М. Результативність організації в контексті маркетингу відносин / A. M. Яновські // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2012. – № 749 : Логістика. – C. 333–340. – Бібліографія: 32 назви.

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By