Можливості розвитку ринкового позиціонування-порівняння вибраних роздрібних торговців у Словакії

Loading...
Thumbnail Image

Date

2009

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Видавництво Національного університету "Львівська політехніка"

Abstract

Розглянуто можливості створення й утримання унікальної позиції ринку. Розглянуто ці можливості і порівняно їх серед трьох великих роздрібних продавців, які діють в Словаччині – регіон Банська Бистриця. Автори теоретично ідентифікують процес створення позиції ринку та аналізують і порівнюють специфічні позиції у вибраних роздрібних суб’єктах. Вони конфронтують позиціонування через сприйняття споживачів і сприйняття менеджерів даних роздрібних продавців. Результати дослідження подані як основа для пропозицій і рекомендація для їх практики. The article deals with possibilites of how to create and keep the unique market position. The aim of the article is to examine these possibilities and compare them among three big retailers operating in Slovakia – region of Banska Bystrica. Authors theoretically identify the process of creating a market position and analyze and compare particular positions in chosen retail subjects. They confront the positioning through the customers´ perception and perception of managers of examined retailers. The results of the research serve as a base for suggestions and recommendation for their practice.

Description

Keywords

позиції ринку, Словаччина, market position, Slovakia

Citation

Петровіцова Й. Можливості розвитку ринкового позиціонування-порівняння вибраних роздрібних торговців у Словакії / Й. Петровіцова, Й. Дадьо // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2009. – № 649 : Логістика. – С. 126–131. – Бібліографія: 14 назв.

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By