Логістика. – 2009. – №649

Permanent URI for this collectionhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/2665

Вісник Національного університету "Львівська політехніка"

У Віснику опубліковано результати наукових досліджень професорського – викладацького складу та співробітників Національного університету “Львівська політехніка”, українських та закордонних вищих навчальних закладів, в яких висвітлені сучасні проблеми теорії логістики та маркетингу та їх адаптація до умов функціонування вітчизняного ринку, обґрунтовані методи маркетингового та логістичного управління, розглянуті механізми формування та проектування логістичних систем, проаналізовано практичний міжнародний досвід інтеграції логістики і маркетингу, єврологістики та євромаркетингу. Матеріали становлять інтерес і можуть бути корисними для широкої наукової громадськості, керівників державних виконавчих органів і Організацій усіх форм власності, викладачів, слухачів системи підвищення кваліфікації, студентів вищих навчальних закладів.

Вісник Національного університету «Львівська політехніка» : [збірник наукових праць] / Міністерство освіти і науки України, Національний університет «Львівська політехніка» – Львів : Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2009. – № 649 : Логістика / відповідальний редактор Є. В. Крикавський. – 348 с. : іл.

Browse

Search Results

Now showing 1 - 10 of 48
  • Thumbnail Image
    Item
    Планування собівартості продукції в системі стратегічного контролінгу машинобудівного підприємства
    (Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2009) Давидович, І. М.
    Розглянуто сутність впровадження ідеї японської концепції стратегічного формування цільової собівартості продукції, цільової ціни товару і цільового прибутку підприємства закордонними компаніями та розглянуто перспективи й актуальність запровадження системи управління витратами –target-costing у практиці вітчизняних машинобудівних підприємств під час процесу диверсифікації діяльності. Essence of introduction of idea of Japanese conception of the strategic forming of having a special purpose unit, having a special purpose cost of commodity and having a special purpose income of enterprise, cost is considered by oversea companies and prospects and actuality of introduction of control the system by the charges of target-costing are considered in practice of domestic mashine-building enterprises at realizable a process diversifications of activity.
  • Thumbnail Image
    Item
    Стратегія конкурентоспроможності в системі управління підприємством
    (Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2009) Горбаль, Н. І.; Шандрівська, О. Є.; Сопільник, Л. І.
    Висвітлено сутність системи управління конкурентоспроможністю (КСП), описано особливості таких систем в різних країнах. Стратегію КСП визначено як “засіб підвищення КСП в загальній системі управління підприємством” та описано її значення у стратегічному управлінні підприємством. In the article the essence of competitiveness management is shown and specific of these systems in different countries are described. The term “competitiveness strategy” is defined as “the method of competitiveness improvement in the general management system of the firm” and its role in the company’s strategic management is described.
  • Thumbnail Image
    Item
    Оптимізування логістичних витрат у сфері управління хімічним підприємством
    (Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2009) Нікшич, С. М.; Крикавський, Є. В.; Мамчин, М. М.; Сопільник, Р. Л.
    Досліджено теоретичні аспекти процесів формування логістичних витрат з точки зору їх чинників, а також наведено положення щодо нормування логістичних витрат на підприємствах. Виявлено взаємозалежності у формуванні повних витрат підприємства та апробовано їх реалізацію на прикладі хімічних підприємств. The theoretical aspects of the process of logistics expenditure formation according to their factors are investigated by the authors as well as the rules of logistics expenditure norms definition at an enterprise are presented. The correlations of full costs of an enterprise are identified and their realization on the example of chemistry enterprises are checked.
  • Thumbnail Image
    Item
    Формування баз даних для процесу моделювання ланцюга поставок
    (Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2009) Кузьо, Н. Є.
    Розглянуто схему моделювання ланцюга поставок. Визначено особливості формування баз даних для моделювання ланцюга поставок. Запропоновані підходи до агрегування інформації у базах даних. The chart of design of chain of deliveries is examined. Certain features of forming of databases for the process of design of chain of deliveries are identified. The approaches to integration of information in databases are offered.
  • Thumbnail Image
    Item
    Формування людського капіталу у транснаціональних корпораціях
    (Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2009) Кара, Н. І.; Костюк, О. С.; Янковська, Л. А.; Пісний, В. М.
    Розглядаються теоретичні та практичні аспекти формування людського капіталу в організаціях, зокрема на прикладі компаній США, Японії і Західної Європи. Проаналізовано завдання і методи формування людського капіталу в організаціях. У роботі також сформульовано рекомендації щодо формування кадрової політики підприємств. This article considers theoretical and practical aspects of organization’s personnel management, i.e., for example companies of the USA, Japan and Western Europe. The assignments and methods of organization’s personnel management were analyzed. The article defines the recommendations for enterprises’ personnel policy forming.
  • Thumbnail Image
    Item
    Маркетингове забезпечення конкурентоспроможності підприємств у формуванні їх збутової політики
    (Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2009) Дудяк, Р. П.; Бугіль, C. Я.; Дудяк, О. Р.
    Досліджено особливості впливу та взаємозв’язку чинників конкурентоспроможності з використанням елементів маркетингової комунікації, логістики збуту, фінансово-кредитного та інвестиційно-інноваційного забезпечення формування у збутовій діяльності підприємств. Розглянуто чинники конкурентоспроможності та їх роль у діяльності підприємств у збутовій політиці, намічено шляхи підвищення ефективності підприємств в Україні. In the article the features of influencing and intercommunication of factors of competitiveness are explored with the use of elements of marketing communication, logistic of sale, financial-credit and innovative investment providing of forming in sale activity of enterprises. The factors of competitiveness and role are considered in activity of enterprises in a sale policy, the ways of increase of efficiency of enterprises are set in Ukraine.
  • Thumbnail Image
    Item
    Формування статистичного забезпечення управління ринком ветеринарних препаратів
    (Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2009) Гаврилюк, О. Г.
    Проаналізовано стан та проблеми статистичного забезпечення державного управління у сфері ветеринарної медицини поточною інформацією щодо ситуації на ринку ветеринарних препаратів. Запропоновані заходи з удосконалення збирання статистичної інформації та нові форми статистичної звітності для виробників та гуртових і роздрібних торгівців на ринку ветеринарних препаратів України. Situation and problems of statistical supply of state animal health administration with on-line information about situation in the animal health market аre analyzed. Measures concerning improvement of statistical information collecting and new forms of statistical reports for manufacturers, wholesalers and retailers in Ukrainian animal health market are proposed.
  • Thumbnail Image
    Item
    Оптимізація складських процесів як напрям посилення конкурентних переваг підприємства
    (Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2009) Білик, І. І.; Гайдук, А. Б.; Косар, Н. С.
    Визначено якісні показники функціонування складу та встановлено методи їх покращання з метою зниження витрат і підвищення рівня обслуговування клієнтів. Подано моделі вибору місцерозташування розподільчого складу у певному географічному регіоні. З метою вирішення цієї проблеми запропоновано використання теорії розмитих множин, яка була трансформована для вибору логістичного оператора, що виконує у повному обсязі дистрибуційні функції з використанням власних чи орендованих складських приміщень. It is determined qualitative indices of warehouse function of warehouse and it is elaborated methods of their improvement to decrease expenses and to improve the stage of customer’s service. Models of place choice of distributive warehouse arrangement in some geographical region are done in this article. To decide this problem it is offered using theory of eroded plurals, which was transformed for the choice of logistic operator, which completely execute distributive functions with using its own or rented warehouse buildings.
  • Thumbnail Image
    Item
    Стратегічний аналіз маркетингового потенціалу підприємства
    (Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2009) Мороз, Л. А.; Лебідь, Т. В.
    Досліджено поняття потенціалу підприємства та його елементів. Розглянуто маркетингові фактори, які формують потенціал підприємства. Проаналізовано підходи до визначення стратегічного аналізу та основних його напрямків. Запропоновано основні етапи стратегічного аналізу маркетингового потенціалу підприємства. Проаналізовано можливий вплив факторів макросередовища на стан маркетингових нематеріальних активів, а також можливі сильні та слабкі ознаки підприємства, що визначають його маркетинговий потенціал. Probed the concept of potential of enterprise and his elements is сonsidered marketings factors which form potential of еnterprise. Approaches are analysed to determination of strategic analysis and his basic directions. The basic stages of strategic analysis of marketing potential of enterprise are offered. Possible influence of factors of macroenvironment is analysed on the state of marketings immaterial assets, and аlso strong and weak sides are possible enterprises which determine his marketing potential.
  • Thumbnail Image
    Item
    Стратегія локалізації: гастрономічні послуги в торгових центрах на тлі думок рестораторів і споживачів (на прикладі Варшави, Польща)
    (Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2009) Левицка, Г.
    Ціллю праці є оцінка локалізації підприємств ресторанного господарства в сучасних торговельних центрах на прикладі Варшави (Польща). Досліджено фактори, які, за думкою рестораторів, впливають на вибір такого розміщення об’єктів. Крім того, дослідження споживачів послуг харчування дозволили визначити їх позицію щодо користування цими послугами в торговельних центрах. Як показують дослідження, сучасні торговельні центри стають все більше багатофункціональними: крім магазинів пропонують споживачам також різноманітні послуги і розваги. Більшість рестораторів вважає, що розміщення підприємств харчування в торговельних центрах є стратегічною діяльністю, що гарантує підприємницький успіх. Локалізація підприємств ресторанного господарства в торговельних центрах для споживачів є зручністю в часі купування та розваг. This study focuses on estimation of attractiveness of location of foodservice outlets in shopping malls in Warsaw, Poland. Besides survey identifies factors which influence on restaurateur choice of this location, and attitudes of consumers towards the foodservice located in shopping malls. Malls have become more than just aparticular type of retail outlet, but also places providing recreation and community facilities for satisfying many needs and preferences. According to own researches and statistical data, more and more people visit shopping malls with many goals and objectives, not just shopping. A lot of foodservice companies recognize location in malls as strategical operation which ensures a successful business. Location of foodservices in shopping malls for customers is first at all convenience during doing shopping or entertainments.