Складові комплексу маркетингу в маркетингу міста: аналіз підходів до визначення
Loading...
Files
Date
2009
Authors
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Видавництво Національного університету "Львівська політехніка"
Abstract
Розглянуто підходи закордонних і вітчизняних авторів до визначення поняття та складових комплексу маркетингу в маркетингу міста. Проаналізовано як класичний підхід “4Р”, з врахуванням його специфіки у маркетингу міста, так і його модифікації та альтернативні підходи до визначення основних елементів комплексу маркетингу. Визначено основні напрямки подальших досліджень комплексу маркетингу міста. The main approaches of foreign and Ukrainian authors to the definition of the essence and components of marketing-mix in municipal marketing are investigated. The classical “4Р” approach, taking into the consideration its specifics in municipal marketing, as well as its modifications and alternative approaches to the definition of main components of marketing-mix are analyzed. The main directions of the further municipal marketing marketing-mix research are identified.
Description
Keywords
маркетинг міста, класичний підхід “4Р”, municipal marketing, classical “4Р” approach
Citation
Карий О. І. Складові комплексу маркетингу в маркетингу міста: аналіз підходів до визначення / О. І. Карий // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2009. – № 649 : Логістика. – С. 64–69. – Бібліографія: 17 назв.