Маркетинго-логістичний підхід в організації пасажирських перевезень на залізничному транспорті

Loading...
Thumbnail Image

Date

2009

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Видавництво Національного університету "Львівська політехніка"

Abstract

Розглядається необхідність застосування елементів маркетингу та логістики, що необхідно в умовах реформування залізничного транспорту, де посилення координації і взаємодії різних видів транспорту значно впливає на обсяги пасажирських перевезень на залізничному транспорті. Аналізуються проблеми, вирішення яких сприяє пошуку раціональної моделі управління, особливості розвитку сучасної організації перевезень пасажирів, важливу роль в яких займає взаємозв’язок маркетингових і логістичних досліджень. Using need of marketing and logistics elements is considered. That is necessary in conditions of railway transport reform. Where reinforcement of coordination and interaction different kinds of transport renders the essential influence upon volume of passenger transportation at railway transport. The problems are analyzed, which solution promotes search of the rational management model, particularities of the modern organization development of passenger transportation, important role in which occupies intercoupling оf marketing and logistical research.

Description

Keywords

елементи маркетингу та логістики, пасажирські перевезення на залізничному транспорті, ogistics elements is considered, passenger transportation at railway transport

Citation

Копитко В. І. Маркетинго-логістичний підхід в організації пасажирських перевезень на залізничному транспорті / В. І. Копитко // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2009. – № 649 : Логістика. – С. 76–80. – Бібліографія: 5 назв.

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By