Маркетингове забезпечення капіталізації людського потенціалу машинобудівного підприємства

Loading...
Thumbnail Image

Date

2009

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Видавництво Національного університету "Львівська політехніка"

Abstract

Обґрунтовано стратегічні завдання внутрішнього маркетингу людських засобів, який використовується як інструмент капіталізації людського потенціалу машинобудівного підприємства. Strategic tasks of the internal marketing of human facilities, which is used as an instrument of capitalization of human potential of machine-building enterprise are grounded.

Description

Keywords

маркетинг людських засобів, капіталізації людського потенціалу, marketing of human facilities, capitalization of human potential

Citation

Леонова С. В. Маркетингове забезпечення капіталізації людського потенціалу машинобудівного підприємства / С. В. Леонова // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2009. – № 649 : Логістика. – С. 90–96. – Бібліографія: 9 назв.

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By