Формування туристичних центрів у контексті просування внутрішнього тур продукту
Loading...
Date
2014
Authors
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Видавництво Львівської політехніки
Abstract
Акцентовано на необхідності розроблення методичного інструментарію класифікації туристичних центрів регіонів України. Визначено критерії та запропоновано власну класифікацію туристичних центрів, сформульовано дефініцію поняття “туристичний центр”. Розроблено методику оцінювання ресурсно-інфраструктурної бази розвитку туризму, на основі якої виділено туристичні центри Вінниччини. Запропоновано комерційні назви цих туристичних центрів, а також здійснено їх позиціонування у системі “ресурси – інфраструктура”. The need to develop methodological tools of tourist centres classification of Ukraine’s regions is specified. The criteria of classification are identified and the author’s classification of tourism centres is proposed; the concept of “tourist centre” is defined. The technique estimates of the resource and infrastructural basis of tourism is developed, on which basis the tourist centres of Vinnicchina are distinguished. The commercial names of these tourist centres are proposed, and their positioning in the “resources – infrastructure” system is carried.
Description
Keywords
туристичний центр, класифікація, ресурсно-інфраструктурна база, розвиток туризму, позиціонування туристичних центрів, система “ресурси – інфраструктура”, the tourist centre, classification of tourist centers, the resource and infrastructural basis, development of tourism, positioning of tourist centres, “resource and infrastructure” system
Citation
Онищук Н. В. Формування туристичних центрів у контексті просування внутрішнього тур продукту / Н. В. Онищук // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2014. – № 811 : Логістика. – С. 259–265. – Бібліографія: 18 назв.