Логістика. – 2014. – №811

Permanent URI for this collectionhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/29098

Вісник Національного університету "Львівська політехніка"

У Віснику опубліковано результати наукових досліджень професорського-викладацького складу та співробітників Національного університету “Львівська політехніка”, українських та закордонних вищих навчальних закладів, в яких висвітлені сучасні проблеми теорії логістики та маркетингу та їх адаптація до умов функціонування вітчизняного ринку, обгрунтовані методи маркетингового та логістичного управління, розглянуті механізми формування та проектування логістичних систем, проаналізовано практичний міжнародний досвід інтеграції логістики і маркетингу, єврологістики та євромаркетингу. Матеріали становлять інтерес і можуть бути корисними для широкої наукової громадськості, керівників державних виконавчих органів і організацій всіх форм власності, викладачів, слухачів системи підвищення кваліфікації, студентів вищих навчальних закладів.

Вісник Національного університету «Львівська політехніка» : [збірник наукових праць] / Міністерство освіти і науки України, Національний університет «Львівська політехніка». – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2014. – № 811 : Логістика / відповідальний редактор Є. В. Крикавський. – 456 с. : іл.

Browse

Search Results

Now showing 1 - 10 of 67
  • Thumbnail Image
    Item
    Зміст до Вісника «Логістика» № 811
    (Видавництво Львівської політехніки, 2014)
  • Thumbnail Image
    Item
    Титульний аркуш до Вісника «Логістика» № 811
    (Видавництво Львівської політехніки, 2014)
  • Thumbnail Image
    Item
    Специфіка ланцюгів поставок органічної продукції
    (Видавництво Львівської політехніки, 2014) Якимишин, Л. Я.
    Досліджено ринок органічної продукції та виявлено тенденцію щодо його зростання. Ідентифіковано напрями розвитку ринку органічної споживчої продукції в Україні. Доведено доцільність упровадження програм розвитку ринку органічної продукції та створення нових коротких ланцюгів поставок на місцевому і регіональному ринках збуту не тільки органічної продукції, але й традиційної продукції споживання на місцевих ринках. The organic market is studied and a trend of its growing is showed. Areas of development of the organic consumer products in Ukraine is identified. The expediency of implementation of programs of market development of organic products and creating new short supply chains for local and regional markets not only organic products but also traditional products consumption in local markets.
  • Thumbnail Image
    Item
    Складське господарство в ланцюгу поставок: між витратами та корисністю
    (Видавництво Львівської політехніки, 2014) Фалович, В. А.
    Ідентифікована тенденція переходу від утримування виробником власних складів до централізованого складування товарів на засадах аутсорсингу. Це пов'язано з тим, що централізовані склади створюють кращі умови для управління запасами та пришвидшують забезпечення доступності товарів клієнту, дають змогу втілювати у діяльність концепцію lean management. Досліджено рішення та механізми підвищення рівня адекватності ланцюга поставок ланцюгу вартості за допомогою складської сфери діяльності. Ідентифікована доцільність упровадження системи SMA (Supplier Managed Availability) в умовах оптимізації складських процесів згідно з концепцією Lean. Виявлено, що довгострокова партнерська співпраця з великими дистрибуційними центрами дозволяє підприємству отримати оптимальний ланцюг вартості, який одночасно допоможе досягти бажаних параметрів результативності ланцюга поставок. Identified trend of transition from manufacturer retention own warehouses to centralized storage of goods on the basis of outsourcing, due to the fact that centralized warehouses create better conditions for quicker and inventory management to ensure the availability of goods the customer, can further the activities of the concept of lean management. The solutions and mechanisms for raising the adequacy of supply chain value chain using storage areas of activity are researched. The feasibility of the introduction of SMA (Supplier Managed Availability) in terms of optimizing warehouse processes according to the concept of Lean is identified. Long-term partner with a large distribution center allows the company to get optimal value chain, which also will help to achieve the desired performance parameters of the supply chain was found.
  • Thumbnail Image
    Item
    Особливості реалізації логістичної концепції функціонування автосервісного підприємства
    (Видавництво Львівської політехніки, 2014) Юськів, Б. М.; Юськів, В. М.
    Розглянуто актуальні проблеми розвитку автосервісних підприємств в Україні. Показано, що умовою їхнього ефективного функціонування на ринку автосервісних послуг є застосування логістичного підходу. Логістична концепція полягає в необхідності поєднання задоволення попиту на послуги автосервісу з фінансово-виробничими потребами самого підприємства. Важлива роль у реалізації логістичного підходу відводиться його інформаційно-аналітичному забезпеченню. The article deals with modern trends in Ukrainian auto service centers’ development. It is proved that the logistic approach is the main factor of profitable auto service business. The logistics concept merges the auto service needs with financial and production needs of the auto service center itself. Information and analytical approach plays one of the main roles in the logistics.
  • Thumbnail Image
    Item
    Оцінювання стану кон’юнктури фінансового ринку
    (Видавництво Львівської політехніки, 2014) Шкварчук, Л. О.
    Досліджено особливості формування попиту на фінансові інструменти та пропозиції. Виділено характер збалансованості фінансового ринку. Оцінено зв'язок між попитом, пропозицією та ціною фінансових інструментів. Сформовано прогноз розвитку кон’юнктурних характеристик фінансового ринку України. The features of demand and supply forming on financial instruments are investigated. Character of financial market balanc is distinguished. Connection is appraised between demand, supply and cost of financial instruments. The prognosis of development the conjuncture descriptions of financial market of Ukraine is formed.
  • Thumbnail Image
    Item
    Аналіз діяльності кредитних спілок на ринку фінансових послуг України
    (Видавництво Львівської політехніки, 2014) Шкварчук, Л. О.; Цікайло, М. А.
    Досліджено роль та місце кредитних спілок у структурі фінансового ринку України. Встановлено основні тенденції, стан та особливості розвитку цих суб’єктів ринку фінансових послуг. Визначено базові характеристики діяльності кредитних спілок в Україні. Наведено основні заходи, реалізація яких сприятиме підвищенню результативності діяльності кредитних спілок. In the article a role and place of credit unions are investigational in the structure of financial market of Ukraine. Basic tendencies, state and features of development of these subjects of market of financial services, are set. Base descriptions of activity of credit unions are certain in Ukraine. Basic measures over, realization of that will assist the increase of effectiveness of activity of credit unions, are brought.
  • Thumbnail Image
    Item
    Маркетингові дослідження специфіки діяльності надавачів послуг експрес-доставки вантажів
    (Видавництво Львівської політехніки, 2014) Шандрівська, О. Є.; Кузяк, В. В.; Кошкалда, А. О.
    Проведено дослідження політики послугонадавачів експрес-доставки вантажів. Здійснене структурування асортименту послуг з експрес-доставки вантажів за ознаками (формою організації доставки вантажу (кур'єрська доставка, “від дверей до дверей”, “від дверей на склад, “зі складу до дверей”, “зі складу на склад”, “двері – аеропорт”); часовим параметром (доставка в той самий день, доставка до певного часу, доставка до певного дня); специфікою вантажу, видом транспорту, географічною ознакою (міжнародні, внутрішні); тарифами на перевезення залежно від параметрів вантажу; специфікою вантажу. Виділено додаткові послуги (зберігання, упакування, страхування, переадресація, інформаційне забезпечення тощо). Виділено особливості логістичної діяльності послугонадавачів, недоліки в галузі обслуговування та тарифної політики послугонадавачів експрес-доставки вантажів. Research policy of the service providers express freight. Realized structured range of services for express delivery of goods on the basis of (a form of cargo delivery (courier delivery “door to door”, “door to the warehouse”,“warehouse to door”, “warehouse to warehouse”, “door – airport”); the time parameters (same day delivery, delivery to a specific time, delivery by a certain day), the specificity of cargo, views transport, geography (international, domestic); freight rates depending on the size of the cargo, the specifics of the goods and been selected additional services (storage, packaging, insurance, forwarding, information provision, etc). Highlighted features of logistics activities of the service providers, deficiencies in service and tariff policy of the service providers express freight.
  • Thumbnail Image
    Item
    Перепроектування логістичних бізнес-процесів у ланцюгах поставок
    (Видавництво Львівської політехніки, 2014) Чухрай, Н. І.; Матвій, С. І.
    Розглянуто основні аспекти перепроектування логістичних бізнес-процесів вітчизняних підприємств, досліджено умови, які його забезпечують. Проаналізовано результати перепроектування бізнес-процесів підприємствами та визначено основні позитиви від цього процесу для підприємства. Запропоновано алгоритм перепроектування логістичних бізнес-процесів підприємства та з'ясовано особливості перепроектування бізнес-процесу в ланцюгу поставок. The key aspects of redesigning logistics business-processes of domestic enterprises are considered, the conditions that ensure its. The results of the implementation of redesigning of business-processes of enterprises are analyzed and the main positive aspects of this process that the company receives are defined. The algorithm redesigning of logistics businessprocesses and enterprise features found redesign of business processes in the supply chain.
  • Thumbnail Image
    Item
    Planowanie działalności marketingowej w średnich i dużych polskich przedsiębiorstwach (wyniki badania)
    (Видавництво Львівської політехніки, 2014) Hadrian, P.
    Проаналізовано рівні планування у системі управління середніх і великих підприємств, і відповідність їм маркетингових планів. Досліджено планування розвитку підприємства та маркетингової діяльності. Визначено фактори, що визначають рівні та форми планування розвитку підприємства та маркетингової діяльності. Охарактеризовано найважливіші характеристики, що впливають на формування і характер маркетингових планів. Представлено співвідношення між різними видами планування маркетингової діяльності підприємств. Обґрунтовано найважливіші характеристики, що впливають на маркетингове планування на різних рівнях у системі управління підприємством. W ramach przeprowadzonych badań starano się rozpoznać poziomy planowania w systemie zarządzania średnim i dużym przedsiębiorstwem, i usytuowanie na nich planów marketingowych. Zbadano planowanie rozwoju przedwsiębiorstwa i działań marketingowych, uwarunkowania poziomów i form planowanie rozwoju przedwsiębiorstwa oraz działań marketingowych.