Development of strategic management of marketing activity of an industrial enterprise
Loading...
Date
2014
Authors
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Видавництво Львівської політехніки
Abstract
Здійснено обґрунтування й подальший розвиток: концепції стратегічного управління
розвитком маркетингової діяльності підприємства, стрижнем якої є розвиток системи
“споживач–підприємство–партнер”; методологічного підходу до формування маркетингових
стратегій підприємства, підґрунтям якого є: конкурентоспроможність підприємства, бізнесова
привабливість його партнерів щодо співпраці з ним та готовність споживачів до споживання
продукції. Набув подальшого розвитку комплекс методичного забезпечення формування
маркетингових стратегій підприємства з урахуванням конкурентоспроможності підприємства, бізнесової привабливості партнерів, готовності споживачів. Обґрунтовано доцільність створення на великих машинобудівних підприємствах департаменту маркетингу і запропoновано методичний підхід до оцінювання ефективності його діяльності загалом та його
підрозділів і керівників. Теоретично обґрунтовано і запропоновано методичне забезпечення
інформаційної взаємодії промислового підприємства в процесі маркетингової діяльності,
удосконалено стратегії її використання, розроблено методичні рекомендації щодо моделювання бюджету інформаційної взаємодії підприємства з партнерами і споживачами. The present article scientifically proves and suggests the concept of strategic management of
development of marketing activity of an enterprise the core of which underlies the development of
the “consumer–enterprise–partner” system as well as a methodological approach to formation of
marketing strategies of an enterprise based on a competitive capacity of an enterprise, business
attraction of its partners as to cooperation and willingness of consumers to consume its products. A
system of methods has been provided to form marketing strategies of an enterprise based on the
competitive capacity of an enterprise, business attraction of partners, and willingness of consumers.
The relevance of creating a marketing department at large machine building enterprises has been
proved appropriate; a methodological approach has been proposed to evaluate the efficiency of its
activity as a whole and its divisions and managers. The methodological support of information
interaction of an industrial enterprise in the process of marketing activity has been theoretically
justified and proposed; the strategies of marketing activity have been improved; the methodical
recommendations have been developed to form a budget of information interaction of an
enterprise with partners and consumers.
Description
Keywords
система “споживач–підприємство–партнер”, стратегічне управління розвитком, маркетингова діяльність підприємства, маркетингові стратегії, конкурентоспроможність підприємства, бізнесова привабливість партнерів, готовність споживачів, департамент маркетингу, інформаційна взаємодія підприємства, “consumer–enterprise–partner” system, strategic management of development, marketing activity of an enterprise, marketing strategies, competitive capacity of an enterprise, business attraction of partners, willingness of consumers, marketing department, information interaction of an enterprise
Citation
Raiko D. V. Development of strategic management of marketing activity of an industrial enterprise / D. V. Raiko // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2014. – № 811 : Логістика. – С. 287–292. – Bibliography: 3 titles.