Маркетингові дослідження специфіки діяльності надавачів послуг експрес-доставки вантажів

No Thumbnail Available

Date

2014

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Видавництво Львівської політехніки

Abstract

Проведено дослідження політики послугонадавачів експрес-доставки вантажів. Здійснене структурування асортименту послуг з експрес-доставки вантажів за ознаками (формою організації доставки вантажу (кур'єрська доставка, “від дверей до дверей”, “від дверей на склад, “зі складу до дверей”, “зі складу на склад”, “двері – аеропорт”); часовим параметром (доставка в той самий день, доставка до певного часу, доставка до певного дня); специфікою вантажу, видом транспорту, географічною ознакою (міжнародні, внутрішні); тарифами на перевезення залежно від параметрів вантажу; специфікою вантажу. Виділено додаткові послуги (зберігання, упакування, страхування, переадресація, інформаційне забезпечення тощо). Виділено особливості логістичної діяльності послугонадавачів, недоліки в галузі обслуговування та тарифної політики послугонадавачів експрес-доставки вантажів. Research policy of the service providers express freight. Realized structured range of services for express delivery of goods on the basis of (a form of cargo delivery (courier delivery “door to door”, “door to the warehouse”,“warehouse to door”, “warehouse to warehouse”, “door – airport”); the time parameters (same day delivery, delivery to a specific time, delivery by a certain day), the specificity of cargo, views transport, geography (international, domestic); freight rates depending on the size of the cargo, the specifics of the goods and been selected additional services (storage, packaging, insurance, forwarding, information provision, etc). Highlighted features of logistics activities of the service providers, deficiencies in service and tariff policy of the service providers express freight.

Description

Keywords

сегмент “СЕР”, експрес-доставка вантажів, маркетингове дослідження асортиментної політики надавачів послуг з експрес-доставки вантажів, segment “CEP”, express freight, market research assortment policy of providers of express freight

Citation

Шандрівська О. Є. Маркетингові дослідження специфіки діяльності надавачів послуг експрес-доставки вантажів / О. Є. Шандрівська, В. В. Кузяк, А. О. Кошкалда // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2014. – № 811 : Логістика. – С. 414–421. – Бібліографія: 11 назв.