Інформаційна складова та технології маркетингової діяльності з урахуванням нової парадигми бізнесу

Loading...
Thumbnail Image

Date

2015

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Видавництво Національного університету «Львівська політехніка»

Abstract

Розглянуті взаємозв’язки впровадження CRM-технологій з оптимізацією маркетингової діяльності на підприємстві та організації її інформаційної підтримки. Надано методологію формування ланцюжка пріоритетів стратегічного маркетингу з погляду сформульованого системно-синергетичного підходу до визначення CRM-стратегії; комплексний підхід до організаційної структури навколо маркетингу; аналіз інформа¬ційної складової підтримки маркетингу; ранжирування ризиків впровадження інструментарію CRM-систем та оцінка економічних ефектів на базі моделі IRACIS. Consider the correlation of application CRM-technology with optimization of marketing on the enterprise with purpose supplying with stable competition advantages. Proposed metodology of forming succession of priority strategic marketing, which based on the systematic and synergetic definition of CRM-strategy, integrated metod to the organization overall marketig. Analysis of information-groups in marketing, ranking of risks and effects from the application CRM-systems by IRACIS-model are given.

Description

Keywords

Citation

Чайковська М. П. Інформаційна складова та технології маркетингової діяльності з урахуванням нової парадигми бізнесу / М. П. Чайковська // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2007. – № 580 : Логістика. – С. 174–184. – Бібліографія: 17 назв.

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By