Трансформація торговельної роздрібної мережі та зміна її маркетингової стратегії

Loading...
Thumbnail Image

Date

2007

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Видавництво Національного університету «Львівська політехніка»

Abstract

Розглянуто модель трансформації торговельної роздрібної мережі в умовах загострення конкуренції на цільових ринках та збільшення привабливості регіональних ринків. Трансформація мережі супроводжується змінами організаційної структури, що відображається в появі нових структурних підрозділів та служб. Змін повинна зазнавати і маркетингова стратегія торговельної роздрібної мережі. Залежно від рівня ринку, особливостей цільових сегментів, поточної та потенційної конкурентної ситуації повинні змінюватися базові елементи маркетингової стратегії мережі. In the article the model of transformation of retail chain is considered in the conditions of sharpening of competition at the current and potential market and increase of attractiveness of regional markets. Transformation of retail chain is accompanied by the changes in organizational structure, that is displayed in appearance of new structural subdivisions and services. The changes must be accompanied by marketing strategy of retail chain. Depending on the level of market, features of target segments, current and potential competition situation the base elements of marketing strategy of the chain must change.

Description

Keywords

Citation

Дейнека О. Є. Трансформація торговельної роздрібної мережі та зміна її маркетингової стратегії / О. Є. Дейнека // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2007. – № 580 : Логістика. – С. 228–235. – Бібліографія: 12 назв.

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By