Просування послуг малих і середніх підприємств як складова маркетингової комунікації
Loading...
Date
2001
Authors
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Видавництво Національного університету «Львівська політехніка»
Abstract
Розглянуто особливості і проблеми просування послуг малих і середніх підприємств; просування як діяльність та його взаємозв’язок з маркетинговою стратегією; вибір методів просування; роль Інтернету у просуванні послуг малих і середніх підприємств. Основна мета досліджень - показати зростаючу роль просування в маркетинговому менеджменті малих і середніх підприємств. The paper presents the problems of marketing promotions in the sphere of service. The author analyses the following aspects: promotion activity and their consistency with marketing strategy; selection of promotion methods; Internet and small and medium service business. The main goal of the paper is to show a growing role of promotions in the frame of marketing management approach of small and medium service enterprises.
Description
Keywords
Citation
Форманек Е. Просування послуг малих і середніх підприємств як складова маркетингової комунікації / Е. Форманек // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2001. – № 424 : Логістика. – С. 108–111. – Бібліографія: 2 назви.