Термінологічні аспекти маркетингової концепції марочного товару

Loading...
Thumbnail Image

Date

2001

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Видавництво Національного університету «Львівська політехніка»

Abstract

Масове впровадження марочного товару в Україні передбачає застосування спеціальної маркетингової термінології суб’єктами ринку. Аналіз літератури з цього питання виявив розбіжності у визначенні та тлумаченні спеціальних понять цієї наукової галузі. Це актуалізує науковий інтерес до термінологічних проблем маркетингової концепції марочного товару і вимагає їх ретельного розгляду. Mass introduction of brand products in Ukraine requires the usage of special marketing terminology by market players. The analysis of the research papers on this issue discloses the discrepancies in identifying and explaining special concepts of this scientific field. This fact gives rise to the scientific interest in terminological problems of marketing concept of brand products and requires careful investigation.

Description

Keywords

Citation

Діброва Т. Г. Термінологічні аспекти маркетингової концепції марочного товару / Т. Г. Діброва // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2001. – № 424 : Логістика. – С. 143–146. – Бібліографія: 18 назв.

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By