Розробка короткотермінового прогнозу обсягів продажу продукції (на прикладі малого підприємства роздрібної торгівлі)

Loading...
Thumbnail Image

Date

2001

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Видавництво Національного університету «Львівська політехніка»

Abstract

Запропоновано рекомендації щодо здійснення короткотермінового прогнозування обсягів продажу продукції. Процес продемонстровано на прикладі малого підприємства роздрібної торгівлі. Отриманий результат може бути використаний для прийняття управлінських рішень. This paper delineates some of the key considerations in the short-term forecasting model building and selection process. The model selection process is illustrated using small retailer case study data. The resultant model can be successfully utilized in a business decision.

Description

Keywords

Citation

Кондрат І. Ю. Розробка короткотермінового прогнозу обсягів продажу продукції (на прикладі малого підприємства роздрібної торгівлі) / І. Ю. Кондрат // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2001. – № 424 : Логістика. – С. 192–196. – Бібліографія: 5 назв.

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By