Моніторинг банку даних як засіб підвищення ефективності інформаційного забезпечення маркетингових рішень
Loading...
Date
2001
Authors
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Видавництво Національного університету «Львівська політехніка»
Abstract
Розглянуто актуальні проблеми створення банку даних у контексті інформаційної логістики в маркетинговій діяльності підприємства. Сформовано висновки за результатами досліджень потоків інформації виробничо-торговельного підприємства. The urgent problems of creation of a databank in a context to information system of marketing activity of the plant are considered. The conclusions after results of investigation of system of the information of the trade plant are formulated.
Description
Keywords
Citation
Макухіна Н. О. Моніторинг банку даних як засіб підвищення ефективності інформаційного забезпечення маркетингових рішень / Н. О. Макухіна // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2001. – № 424 : Логістика. – С. 211–215.