Моніторинг банку даних як засіб підвищення ефективності інформаційного забезпечення маркетингових рішень

Loading...
Thumbnail Image

Date

2001

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Видавництво Національного університету «Львівська політехніка»

Abstract

Розглянуто актуальні проблеми створення банку даних у контексті інформаційної логістики в маркетинговій діяльності підприємства. Сформовано висновки за результатами досліджень потоків інформації виробничо-торговельного підприємства. The urgent problems of creation of a databank in a context to information system of marketing activity of the plant are considered. The conclusions after results of investigation of system of the information of the trade plant are formulated.

Description

Keywords

Citation

Макухіна Н. О. Моніторинг банку даних як засіб підвищення ефективності інформаційного забезпечення маркетингових рішень / Н. О. Макухіна // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2001. – № 424 : Логістика. – С. 211–215.

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By