Модель для моніторингу якості програм післядипломної освіти
Loading...
Date
2016-02-23
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Видавництво Львівської політехніки
Vydavnytstvo Lvivskoi politekhniky
Vydavnytstvo Lvivskoi politekhniky
Abstract
Подано практики для моніторингу, планування і здійснення програм курсів післядипломної освіти. Мета моделі моніторингу цих програм – допомогти організаціям, що надають освітні послуги в галузі післядипломної освіти, відстежувати прогрес і
ефективність процесу навчання шляхом регулярного збирання, аналізу і використання інформації для своєчасного прийняття рішень, забезпечення підзвітності, а також є основою для оцінювання і вдосконалення цих програм.
The article presents the practice model for monitoring of LLL programme planning and implementation. The objectives of LLL monitoring model is to help organizations track the progress and achievements of the programmes by regularly collecting, analyzing and using information to assist timely decision making, ensure accountability, and provide the basis for evaluation and improvement.
The article presents the practice model for monitoring of LLL programme planning and implementation. The objectives of LLL monitoring model is to help organizations track the progress and achievements of the programmes by regularly collecting, analyzing and using information to assist timely decision making, ensure accountability, and provide the basis for evaluation and improvement.
Description
Keywords
модель моніторингу, безперервне навчання, післядипломна освіта, планування, проведення оцінювання й удосконалення програм, monitoring model, lifelong learning, postgraduate education, program planning, implementation, appraisal and improvement
Citation
Ревенчук І. Модель для моніторингу якості програм післядипломної освіти / Ілона Ревенчук, Тетяна Шатовська, Анастасія Чуприна // Вісник Національного університету „Львівська політехніка“ Серія: Інформатизація вищого навчального закладу. — Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2016. — № 853. — С. 103–108.