До теоретичних засад маркетингу (один з підходів)

Loading...
Thumbnail Image

Date

2001

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Видавництво Національного університету «Львівська політехніка»

Abstract

Розглядається метод якісно-цінового підходу до визначення конкурентоспроможності нової продукції - основного об’єкта маркетингових досліджень. Проаналізовано складові сумарного економічного ефекту як теоретичної засади маркетингу. The work considered the method of quality - price approach to the definition of the ability to compete of the new product - the main object of marketing research. The analysis of the components of the total economical effect as the theoretical thesis of marketing - is given.

Description

Keywords

Citation

Плоткін Я. Д. До теоретичних засад маркетингу (один з підходів) / Я. Д. Плоткін // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2001. – № 416 : Логістика. – С. 104–110. – Бібліографія: 3 назви.

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By