Маркетинг як найважливіша складова інвестиційного проекту

Loading...
Thumbnail Image

Date

2001

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Видавництво Національного університету «Львівська політехніка»

Abstract

Розглянуто основні питання складання плану маркетингу, маркетингового аналізу під час розробки інвестиційного проекту. Надається особлива увага проблемі просування інвестиційних проектів. Особливістю роботи є рекомендації, що пропонуються для складання плану маркетингу інвестиційного проекту. The article has the main questions concerning as for writing plans of marketing, the analyze of marketing during creating an investment project. Much attention takes the problem of promotion of the investment projects. The most important aspects in the article are some propositions as to writing a plan of marketing of the investment projects.

Description

Keywords

Citation

Крейдич І. Н. Маркетинг як найважливіша складова інвестиційного проекту / І. Н. Крейдич // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2001. – № 416 : Логістика. – С. 177–181. – Бібліографія: 3 назви.

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By