Особливості діяльності служб маркетингу на підприємствах АПК

Loading...
Thumbnail Image

Date

2001

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Видавництво Національного університету «Львівська політехніка»

Abstract

Охарактеризовано специфіку роботи служби маркетингу на підприємствах агропромислового комплексу в умовах реформування економічних відносин в Україні. Наведено рекомендації щодо покращання організації діяльності таких служб, конкретизовано основні завдання, що стоять перед ними. The characteristic of opération of the service of marketing on firms of agriculture in conditions of reforming of the economic ratioes in Ukraine is given. The guidelines concerning improvement of organization of activity of such services are given, the primary goals are rendered concrete which face to them

Description

Keywords

Citation

Дейнега О. В. Особливості діяльності служб маркетингу на підприємствах АПК / О. В. Дейнега, Т. М. Микитин, М. Д. Корилкевич // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2001. – № 416 : Логістика. – С. 196–199. – Бібліографія: 2 назви.

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By